تساوی آرسنال و لیورپول؛ جنگ صدرنشینی برنده نداشت+عکس و ویدیوی گل ها

تیم های فوتبال آرسنال و لیورپول به تساوی رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آخرین و مهمترین بازی از شب سوم از هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، آرسنال و لیورپول، تیم‌های اول و سوم جدول رده‌بندی مسابقات در ورزشگاه آنفیلد به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با وجود موقعیت‌های گلزنی پرتعدادی که دو تیم روی دروازه یکدیگر به وجود آوردند در نهایت با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بازی با برتری زودهنگام تیم فوتبال آرسنال آغاز شد چرا که این تیم در دقیقه چهارم بازی توسط گابریل ماگالاس گل نخست را به ثمر رساند. برتری میهمان لندنی تا دقیقه 29 پابرجا بود تا اینکه محمد صلاح ستاره مصری لیورپول با پاسی از الکساندر آرنولد گل تساوی را برای تیم میزبان زد.

پس از این گل دو تیم به حملات خود ادامه دادند و موقعیت‌های مسلمی هم برای گلزنی داشتند که البته باعث نشد توپ دیگری از خط دروازه‌ دارندگان بهترین خطوط دفاعی لیگ جزیره عبور کند.

به این ترتیب چهارمین تساوی آرسنال و ششمین تساوی لیورپول در این فصل لیگ برتر رقم خورد. این نتیجه آرسنال 40 امتیازی شد صدر جدول را در آستانه کریسمس حفظ کرد. لیورپول هم با یک امتیازی که از این بازی خانگی کسب کرد 39 امتیازی شد و به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به استون‌ویلا جای این تیم را در رده دوم جدول گرفت.

پیش از این بازی 4 مسابقه دیگر برگزار شده بود که نتایج آنها به شرح زیر رقم خورد:

فولام صفر - برنلی 2

لوتون یک - نیوکاسل صفر

ناتینگهام فارست 2 - بورنموث 3

تاتنهام 2 - اورتون یک

گل اول لیورپول

گل اول آرسنال

لیورپول محمد صلاح

لیورپول آرسنال لیورپول محمد صلاح

لیورپول آرسنال لیورپول دکلان رایس کورتیس جونز

دیدگاه تان را بنویسید