صحبت های جنجالی جلال حسینی: شاید از فدراسیون آتو دارند!

سیدجلال حسینی صحبت های تندی علیه تیم رقیب و فدراسیون فوتبال مطرح کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نقل از ورزش سه، باوجود پایان شهرآورد، جنجال‌های این بازی ادامه دارد و حالا سیدجلال حسینی که از زمان حضور در کادرفنی پرسپولیس سکوت خاصی داشته، در گفت‌وگویی اظهاراتی تند و بی‌سابقه را به زبان آورده که شاید شدیداللحن‌ترین حمله از اردوگاه پرسپولیس به تیم رقیب باشد.

البته سیدجلال در این مصاحبه تمام تلاش خود را کرده که نامی از باشگاه استقلال نیاورد اما تمام اظهارات او مشخص است که یک تیم را مورد هدف قرار می‌دهد. اما استقلال تنها هدف حملات او نیست و کاپیتان پیشین سرخ‌پوشان در مورد مهدی تاج، خداداد افشاریان و سایر ارکان فوتبال ایران نیز اظهاراتی بسیار تند را داشته است.

بدشانس بودیم ونتوانستیم ببریم

حسینی در مورد بازی با استقلال خوزستان گفت: فوتبال به هر حال بالا و پایین دارد، ممکن است روز بد شما باشد. دیروز خودمان هم اشتباهاتی هم داشتیم اما با این وجود در زمین ناهموار اهواز، می‌توانستیم برنده باشیم. روی همین زمین هم خیلی موقعیت ساختیم و می‌توانستیم برنده باشیم اما هم بدشانس بودیم و هم روز بدی از داوری دیدیم. به گفته کارشناسان حداقل دو پنالتی ما را نگرفتند و قبل از گل دوم حریف هم خطا روی‌ عمری شد که داور در کمال تعجب سوت نزد.

داوری پشت سر هم به ضرر پرسپولیس است

او با اشاره به آنچه اشتباهات داوری در بازی‌های تیمش می‌داند، صحبت‌های خود را به این شکل ادامه داد: من نمی‌دانم تا چه زمانی قرار است داوری علیه پرسپولیس باشد و روندش هم نگران‌کننده شده. پشت سر هم داوری به ضرر ماست و کمیته داوران باید پاسخ‌گو باشد که چرا اشتباهات داوری فقط به ضرر ما تکرار می‌شود؟

آن فرد می‌دانست افشاریان از پنالتی خوشحال شده است

مربی سرخ‌پوشان با اشاره به ویدیوی افشاریان عنوان کرد: البته کمیته داوران و تصمیماتی که ما از ابتدای فصل دیدیم، یک چیز عجیب و غریب بوده است. مگر می‌شود مسئول کمیته داوران در مهم‌ترین بازی فصل و دربی، از اعلام پنالتی به سود یک تیم خوشحال شود و یک نفر هم بپرد روی سر و کولش؟ از آن عجیب‌تر اینکه هیچ چیزی به طرف مقابل نگفت! وقتی یک نفر شادی‌اش را با شما تقسیم می‌کند، حتما از علایق شما خبر دارد و می‌داند خوشحالید که اینطور به سمت شما می‌آید.

نه افشاریان عذرخواهی کرد، نه او را اخراج کردند

وی افزود: موضوع زمانی جالب‌تر شد که ما فهمیدیم ایشان معاون مدیرعامل استقلال بوده. اصلا این خنده‌دار است. واقعا کجای دنیا مسئول کمیته داوران از اتفاقی به ضرر یک تیم انقدر خوشحالی کند. الان هم یک هفته از دربی گذشته اما هیچ تصمیمی نگرفتند و هیچ اتفاقی نیفتاده و نه ایشان آمده عذرخواهی کند و نه فدراسیون ایشان را کنار گذاشته است. برای ما این اتفاقات در راس داوری عجیب و غریب است.

به همه اتهام زدند اما هیچ اتفاقی نیفتاد

سیدجلال بدون اشاره به استقلال گفت: ما از ابتدای فصل دیدیم که یک تیم در تمام جنبه‌ها مصونیت دارد. کادرفنی و مدیریتی آنها علیه پرسپولیس و داوری صحبت کردند و اتهام زدند اما هیچ اتفاقی رخ نداد. آنها چند تخلف جدی و ثابت‌شده در بحث سقف بودجه داشتند و آنقدر هم در رسانه‌ها گفته‌شده که همه مردم ایران می‌دانند اما کمیته انضباطی رای نمی‌دهد. این درست است که به‌خاطر رفاقت سرمربی و مدیرعامل یک تیم خاص با رئیس فدراسیون این همه تبعیض بین تیم‌های لیگ برتری اتفاق بیفتد؟

چه دلیلی دارد یک تیم انقدر مصونیت داشته باشد؟

او ادامه داد: من نمی‌دانم چرا سایر تیم‌ها سکوت کرده‌اند؟ خیلی راحت به‌خاطر سقف بودجه سر دیگر تیم‌ها را بریدند اما یک تیمی این همه تخلف کرده و پرونده‌اش دو ماه در کمیته انضباطی بوده ولی هنوز وقت می‌خرند و می‌گویند باید استعلام بگیریم و مدارک به دستمان برسد و با فلان بازیکن صحبت کنیم! من یک سوالی دارم، چرا از بازیکنان پرسپولیس و سپاهان سوال نکردید و راحت امتیاز کم کردید؟ چه دلیلی دارد یک تیمی انقدر تفاوت داشته باشد نسبت به سایر تیم‌ها؟

همه ضرر کنند الا یک تیم خاص

مربی پرسپولیس با اشاره به شرایط موجود گفت: این موارد همه مشخص و واضح است، ما آنقدر در فوتبال بودیم که این چیزها را بدانیم. اگر قرار بود برایشان رای بدهند خیلی زودتر داده بودند. ما الان رسیدیم به نیم فصل و هیچ خبری نیست. طوری با آنها رفتار می‌کنند انگار تیم ملی هستند، مگر پرسپولیس و سپاهان در آسیا حضور نداشتند؟ چرا بلافاصله برای این دو تیم پرونده تشکیل دادند و امتیاز کم کردند و بازیکن را محروم کردند؟ حالا آنها اصلا در آسیا هم نبودند.

شاید آنها از فدراسیون آتو دارند

وی با طرح یک سوال و اتهام عنوان کرد: چرا اینقدر هوای این تیم را دارید و چرا می‌ترسید که آنها ناراحت شوند؟ مسئولان فدراسیون چه چیزی دست مدیران باشگاه دارند و چه واهمه‌ و ارتباطی وجود دارد؟ آیا واقعا آتو و چیز خاصی وجود دارد که باعث شده این همه به سود این تیم تبعیض باشد؟

مکالمه داوران را منتشر کنید

سیدجلال در پایان با اشاره به استفاده از وی ای آر در دربی توضیح داد: من همیشه سعی کردم از حواشی دور باشم و اساسا سیاست پرسپولیس و کادرفنی ما و خود آقا یحیی این است که همیشه آرامش داشته باشیم و هیچ فشاری به جامعه داوری و تصمیم‌گیران فوتبال وارد نکنیم اما واقعا برای ما تعجب‌آور است که چرا به یک درخواست ساده ما توجهی نمی‌شود؟ ما می‌گوییم مکالمه داوران را منتشر کنید تا بدانیم در دربی چه اتفاقی رخ داده و شبهات از بین برود. در این بازی باوجود وی ای آر علیه پرسپولیس اشتباهات زیادی انجام داد و آنها تبدیل به اولین تیم تاریخ دنیا شدند که از وی ای آر سود می‌برد! برای من سوال است که چرا در صحنه مشکوک به اخراج داور برای بازبینی نرفت چون کارت زرد دوم کمترین چیزی بود که در این صحنه باید داده می‌شد.

دیدگاه تان را بنویسید