نتایج فوتبال اروپا؛

صدرنشینی آرسنال و پاس گل قدوس برای برنتفورد/ اگر می توانید آلونسو و لورکوزن را بگیرید!

نتایج مهم ترین بازی های روز یکشنبه فوتبال اروپا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در هفته شانزدهم سری A ایتالیا تیم‌های میلان و مونتزا در ورزشگاه سن‌سیرو برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با برتری 3 بر صفر روسونری همراه بود. تیانی ریندرز در دقیقه 3، یان کارلو سیمیچ در دقیقه 41 و نوا اوکافور در دقیقه 76 گل‌های منجر به ثبت دهمین پیروزی فصل میلان را در این بازی به ثمر رساندند.

بولونیا میزبان تیم رم بود و با تحمیل شکست 2 بر صفر به میهمانش، به روند تحسین‌برانگیزش در فصل جاری ادامه داد. بولونیا که بعد از اینتر و یوونتوس، کمترین باخت را در این فصل سری A داشته (2 مورد)، هفتمین پیروزی‌اش را کسب کرد تا 28 امتیازی شود و با صعود به رده چهارم جدول بالاتر از تیم‌هایی مانند ناپولی، فیورنتینا، رم و آتالانتا، به شگفتی‌سازی‌هایش ادامه داد. گل‌های این بازی را نیکلا مورو در دقیقه 37 و راسمونس کریستنسن در دقیقه 49 (گل به خودی) زدند. سردار آزمون، بازیکن ایرانی رم  که به تازگی از بند مصدومیت رها شده، در دقیقه 63 به جای دیه‌گو آلونسو وارد میدان شد تا جالوروسی با سه مهاجم برای جبران گل‌های خورده تلاش کند اما ورود او هم فایده‌ای به حال تیم آقای خاص نداشت.

 

در هفته پانزدهم لیگ آلمان، تیم‌های بایرلورکوزن و اینتراخت فرانکفورت به مصاف هم رفتند که این بازی با برد قاطع لورکوزن به پایان رسید. شاگردان ژابی آلونسو در ادامه نتایج حیرت انگیز خود در این فصل بوندس لیگا، در خانه و مقابل هواداران خودی از سد تیم اینتراخت گذشت تا همچنان با 39 امتیاز از 15 بازی در صدر جدول باقی بماند. ویکتور بونیفیس، جرمی فریمپونگ و فلورین ویرتز برای لورکوزن در این بازی گلزنی کردند. در اواخر بازی داور یک پنالتی به سود لورکوزن اعلام کرد که کمک داور ویدیویی آن را رد کرد.

بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا پذیرای اشتوتگارت بود و میهمان خود که امسال در قامت یک مدعی برای تصاحب عنوان قهرمانی ظاهر شده است را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست داد. گل نخست بازی خیلی زود و کمتر از دو دقیقه پس از به صدا درآمدن سوت داور توسط بهترین گلزن فصل باواریایی‌ها یعنی هری کین رقم خورد. پس از به ثمر رساندن دو گل ناسالم توسط کیم مین جائه و توماس مولر، هری کین یک بار دیگر در دقیقه 55 دروازه اشتوتگارت را گشود. سومین گل را هم کیم مین جائه در دقیقه 63 به ثمر رساند تا نشان دهد مردود اعلام شدن گل اولش این مدافع کره‌ای را از گشودن دروازه حریف ناامید نکرده است. با این نتیجه بایرن مونیخ که یک بازی معوقه هم دارد، 35 امتیازی شد و فاصله خود با بایرلورکوزن، صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا را به چهار امتیاز کاهش داد.

 

فاینورد روتردام در شانزدهمین دیدارش در فصل جاری اردویژه هلند میهمان هراکلس بود و در پایان میزبانش را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد. کالوین استنگ (4 و 1‍8)، لوتشارل گرترویدا (48) و کوینتین تیمبر (60) زننده گل‌های فاینورد بودند. علیرضا جهانبخش با پایان یافتن دوران مصدومیت یک ماهه‌اش در بازی امروز فاینورد برابر هراکس روی نیمکت بازیکنان ذخیره حضور یافت اما به میدان نرفت.

 

در هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس  آرسنال میهمانش برایتون را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد. آرسنال در دقیقه 53 اولین گلش را توسط گابریل ژسوس به ثمر رساند. کاوی هارتس هم با پاس ادی انکتیا در دقیقه 87 اختلاف را برای توپچی‌ها دو برابر و خیال آنها را از بابت کسب پیروزی آسوده کرد. شاگردان میکل آرتتا با کسب این پیروزی 39 امتیازی شدند و به صدر جدول صعود کردند.

دیگر تیم لندنی، برنتفورد که سامان قدوس در آن توپ می‌زند، مقابل میهمانش استون‌ویلا با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. در این بازی که برنتفورد با اخراج بن می در دقیقه 71 ، مجبور شد 10 نفره به کارش ادامه دهد، سامان قدوس از ابتدا تا انتها در میدان حضور داشت. برنتفورد با گل کین لوئیس پاتر در دقیقه 45 پیش افتاد اما بعد از 10 نفره شدنش ورق به سود تیم میهمان برگشت و این تیم با گل‌های الکس مورنو در دقیقه 77 و اوله واتکینز در دقیقه 85 بازی را برد. در پایان این بازی میان بازیکنان دو تیم درگیری شکل گرفت که در نتیجه آن بوبکار کامارا بازیکن تیم استون‌ویلا در دقیقه 8+90 کارت قرمز گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید