اضافه کاری سنگین کمیته انضباطی پس از دربی!

کمیته انضباطی با انبوهی از شکایات و مصاحبه های جنجالی پس از دربی روبروست که حتی شاید وقت رسیدگی هم نداشته باشد!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیش بینی می شود حملات شدید سرخابی ها به یکدیگر پس از دربی 102، روزهای پرکاری را پیش روی حسن زاده و همکارانش در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار دهد. پس از دربی 102 از بازیکن و مربی گرفته تا اعضای کادر فنی و سرپرست و مدیران و ... تا می توانستند علیه هم موضع گرفتند. در حالی که هنوز 24 ساعت از پایان دربی سپری نمی شود، همین حالا حداقل 20-30 مورد مصاحبه جنجالی در رسانه ها وجود دارد و در شبکه های مجازی دست به دست می شود.

سامره علیه پرسپولیس، گل محمدی علیه خطیر، هاشمی نسب علیه پرسپولیس، بازیکنان پرسپولیس علیه سامره، باشگاه استقلال علیه گل محمدی، چشمی علیه عالییشاه، فرجی علیه استقلال، سید جلال حسینی علیه سامره، گل محمدی علیه تاج، باشگاه پرسپولیس علیه استقلال درباره قانون سقف بودجه و چندین و چند مورد دیگر که اگر قرار باشد هر کدام از این ها تک تک بررسی شود شاید اعضای کمیته انضباطی از همین الان باید قید مرخصی و تعطیلات را زده و با اضافه کاری به این موضوعات رسیدگی کنند.

علاوه بر این اظهارات مستقیم دوطرفه علیه هم باید مصاحبه علیه داوری، نحوه استفاده از VAR و ... را هم اضافه کرد. البته که اگر مثل سابق تمرکز کمیته انضباطی بر روی جرایم مالی باشد، این اضافه کاری ارزشش را هم دارد چرا که حداقل چند میلیاردی عایدی کنارش خواهد داشت!

به هر حال واضح است که فوتبال ایران به شکل افسارگسیخته در کورس بی اخلاقی می تازد و روز به روز وضعیتش بدتر می شود. فراموش نکنیم که میزان فعالیت کمیته انضباطی در جامعه فوتبال، نشان دهنده حجم زیاد تخلف و بی اخلاقی است و باید نگران فوتبال بود، همان گونه که آمار زیاد زندانیان یک جامعه نشان دهنده رواج جرم و جنایت دارد و نگران کننده است.

دیدگاه تان را بنویسید