انتقاد تند بیرانوند از گزارشگر دربی!

علیرضا بیرانوند محمدرضا احمدی را به دلیل گزارش دربی مورد انتقاد قرار داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا بیرانوند پس از تساوی تیمش در داربی ۱۰۲ اظهارکرد: حیف شد و به قول «نقی معمولی» (شخصیت سریال پایتخت) سه امتیاز در مشتمان بود و می‌توانستیم آن را بگیریم. امروز بازیکنانمان یک بازی خیلی خوب انجام دادند و همه امروز یک بازی یک طرفه را دیدند. از بابت مالکیت توپ و پاس‌های زیادی که داشتیم نشان دادیم که لیاقت گل زدن به استقلال را داریم. استقلال هم تیم بزرگی است و مشخص بود که برای نباختن آمده بودند.

وی ادامه داد: به هواداران پرسپولیس می‌گویم که به تیمشان و باشگاه بزرگ پرسپولیس افتخار کنند، به ویژه بابت بازی‌ای که امروز دیدند؛ بازی مالکانه‌ای بود و توانستیم گل اول را بزنیم.

دروازه‌بان پرسپولیس با کنایه به گزارشگر بازی افزود: در این بازی VAR با داور در ارتباط نبود و محمدرضا احمدی، گزارشگر بازی بیشتر با او در ارتباط بود و او را صدا می‌زد تا صحنه‌ها را ببیند. مثل اینکه احمدی خیلی دوست داشت که داور حتماً صحنه‌ها را ببیند. قربان محمدرضا احمدی بروم که قبل از اینکه داور صحنه‌ها را ببیند، تایید می‌کرد که پنالتی بود! در صحنه‌ای هم که پنالتی اتفاق افتاد، داور به صحنه نزدیک بود و ابتدا پنالتی نگرفت اما بعد اتفاقی افتاد که پنالتی اعلام شد. برای اولین بار در بازی‌های لیگ VAR را داشتیم و باید در گینس ثبت شود چون طولانی‌ترین VAR دنیا را دیدیم و برای هر صحنه ۵ تا ۶ دقیقه وقت گذاشته می‌شد. امروز داوری را برای قضاوت گذاشته بودند که اصلی‌ترین داورمان بود و با VAR آشنایی داشت.

وی در ادامه بیان کرد: به هر حال به هواداران دو تیم تبریک می‌گویم و حق پرسپولیس برد بود. هواداران ما ناراحت نباشند و به تیم خود افتخار کنند.

بیرانوند درباره بحثی که با یکی از توپ جمع کن‌ها داشت نیز خاطرنشان کرد: می‌خواستم بازی را زود شروع کنم اما سریع توپ را به من نداد ولی از او عذرخواهی می‌کنم. در داربی در برخی مواقع اعصاب آدم خراب می‌شود.

وی در واکنش به این سوال که آیا ۸ دقیقه زمان تلف شده برای این داربی کافی بود؟ گفت: داربی شرایط خاص خود را دارد و هر داوری دوست دارد بازی را مساوی در بیاورد. به همین دلیل شاید وقت‌های اضافه کمتری گرفته شود. ما هیچ وقت سمت VAR نمی‌رفتیم و بازیکنان استقلال می‌رفتند و طبیعی بود چون تیمشان عقب بود و طبیعتاً دوست داشتند بیشتر به داور فشار بیاورند.

دروازه‌بان پرسپولیس همچنین عنوان کرد: خیلی‌ها منتظر بودند که اتفاقی بین دو نیمکت استقلال و پرسپولیس بیفتد که خدا را شکر اصلاً این اتفاق نیفتاد و کادر فنی دو تیم هوشمندانه کار کردند. کل دنیا و به ویژه ایرانی‌های عزیز این بازی را می‌بینند و خدا را شکر که به خوبی تمام شد.

وی گفت: استقلال صدرنشین است و دوست داشت این بازی را هم نبازد و به همین دلیل دوست داشت کمی شلوغ کنند و طبیعی است.

بیرانوند در واکنش به سوالی درباره برد سپاهان نیز عنوان کرد: ما فقط به تیم خودمان فکر می‌کنیم. سال گذشته ۴ امتیاز از سایر تیم‌ها عقب بودیم اما به تنها چیزی که فکر می‌کردیم برد در بازی‌های باقیمانده بود. الان هم به همین موضوع فکر می‌کنیم و بازی به بازی جلو می‌رویم و به تیم‌های دیگر کاری نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید