نعمتی: ببخشید اما پنالتی نبود

مدافع پرسپولیس معتقد است پنالتی استقلال به اشتباه اعلام شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پرسپولیس در شرایطی یک امتیاز از دربی ۱۰۲ به دست آورد که با یک گل از حریف پیش افتاده بود اما در دقایق پایانی بازی خطای بی مورد روی آرش رضاوند، استقلال را صاحب یک ضربه پنالتی کرد تا بازی با تساوی ۱-۱ به پایان برسد.

علی نعمتی پس از پایان بازی اظهار داشت: اول از همه می‌خواهم از هواداران‌مان و بچه‌های تیم بابت اشتباه آخر بازی عذرخواهی کنم و قطعا جبران می‌کنم. دوست دارم آقای بنیادی‌فر درباره پنالتی‌ای که گرفت و هجمه‌ای که سمت من انداخت، یک توضیحی بدهد. این چه پنالتی‌ای بود؟

او ادامه داد: من ۲-۳ بار صحنه را دیدم و صد درصد پنالتی نبود. فقط به‌خاطر صحنه قبلی که رفت چک کرد، پنالتی گرفت که بازی را مساوی دربیاورد. امیدوارم یک جواب قانع‌کننده‌ داشته باشد.

مدافع پرسپولیس در واکنش به اینکه با وجود VAR هم حواشی داوری زیاد بود، گفت: دیدیم که در صحنه پنالتی خودش دو متری توپ بود و نگرفت اما ده دقیقه بعد گرفت. باز هم می‌گویم پنالتی نبود و باز هم از همه بچه‌های تیم و هواداران عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم بتوانم جبران کنم.

ترابی هم در پایان بازی گفت: باید تمرکز خود را تا آخر بازی حفظ می کردیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد. صحنه پنالتی هم مشکوک بود و امیدوارم دوباره این اتفاق رخ ندهد.

ترابی در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد صحنه پنالتی استقلال چیست؟ گفت: چند صحنه بود. هم صحنه پنالتی استقلال و همه صحنه دقیقه ۶۰ که حامدی فر باید اخراج می‌شد و هم در نیمه اول که روی شهاب زاهدی پنالتی گرفته نشد اما دیگر حرف زدن در مورد این صحنه ها فایده ندارد. الان دیگر پنالتی  برای استقلال گرفته شد و بازی به تساوی رسید و ما متضرر شدیم.  من کارشناس داوری نیستم اما به نظرم ما در این بازی ضرر کردیم. صحنه‌ای که روی پیمان بابایی اتفاق افتاد اصلا نیاز نبود به VAR برود اما متاسفانه این اتفاق ها رخ داد. در آخر هم یک پنالتی گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید