استقبال ژوزه مورایس از VAR در دربی

سرمربی سپاهان بهره گیری از سیستم کمک داوری ویدیویی در دربی 102 را اتفاق خوبی دانست که در اجرای عدالت در بازی ها کمک کننده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم با فولاد در پاسخ به سوالی درباره اینکه ترجیح می‌دهد کدام تیم پیروز دربی شود؟ گفت: من ترجیحی ندارم که چه تیمی در دربی تهران پیروز شود. تیم ما باید عملکرد خودش را نشان دهد. ما در حال پیشرفت هستیم و باید کیفیت خودمان را نشان دهیم. برای هر دو تیم پرسپولیس و استقلال آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم یک بازی باکیفیت را برای هواداران‌شان رقم بزنند. در این هفته اتفاقات عجیبی در ترکیه افتاد و نمی‌دانم چه چیزی روی رئیس فدراسیون تاثیر گذاشت که تصمیمات جدید گرفته است. هر داوری می‌تواند اشتباه کند اما باید اشتباهات را درک کنیم و همدیگر را نباید از هم جدا کنیم. زندگی یعنی به هم احترام بگذاریم و در کنار هم باشیم.

مورایس در واکنش به این موضوع که دربی تهران هم قرار است با VAR برگزار شود و اینکه بازی‌های دیگر بدون کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود بی‌عدالتی نیست، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم هر چیزی که مردم را متوجه کند بازی با عدالت و VAR برگزار می‌شود مشکلی نیست. استفاده از VAR شروع یک تغییر است و من استقبال می‌کنم و امیدوارم در تمام استادیوم‌ها بتوانیم از VAR استفاده کنیم.

وی درباره شخصیت آرام او روی نیمکت و اینکه یکسری از مربیان با سروصدا کار می‌کنند، تصریح کرد:  من نمی‌توانم به مربیان پیشنهاد بدهم. باید به مربیان آرامش دهیم. بازیکنان در زمین کار می‌کنند و من هم می‌خواهم تمرکزم روی بازیکنانم باشد. بعضی وقت‌ها این کار ساده نیست چون انسان‌ها احساسی هستند. در آخر همه چیز برای مردم است و باید به قوانین احترام بگذاریم. باید به حریف، بازیکن، داور و هواداران احترام بگذاریم که ارزش آن از همه چیز بیشتر است.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پایان گفت: ‌باید عدالت رعایت شود، این‌طور نیست که یک نفر وارد زمین شود و به صورت داور مشت بزند. ورزش فراتر از این‌هاست و قرار است همه مردم از آن لذت ببرند. همه به فکر بردن هستند اما همه نمی‌توانند در یک زمان برنده باشند. ما باید باخت را قبول کنیم و احترام بگذاریم و از اشتباهات‌مان درس بگیریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید