فکری: از حرف هایم سوبرداشت شد!

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره پرسپولیسی خواندن اشکان خورشیدی توضیحاتی به کمیته اخلاق داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سرمربی هوادار تهران بعد از حضور در کمیته اخلاق اعلام کرد منظور بدی از حرف‌هایش درباره اشکان خورشیدی نداشته است. صحبت‌های محمود فکری در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس علیه اشکان خورشیدی داور این مسابقه جنجال‌های متعددی را ایجاد کرد و منجر به انجام مصاحبه‌ای تند توسط این داور باتجربه شد.

به همین خاطر محمود فکری به کمیته اخلاق احضار شد و امروز در جمع اعضای این کمیته حضور یافت. سرمربی هوادار بعد از حضور در کمیته اخلاق در این خصوص گفت: درباره مصاحبه‌ای که قبل از بازی با پرسپولیس داشتیم، احضار شدیم. کمی سوءتفاهم‌ به وجود آمد. در صحبتم گفتم و الان هم تاکید می‌کنم هیچ اشکالی ندارد هر داوری طرفدار تیمی باشد. مهم این است داور در مسابقه‌ای که می‌آید و قضاوت می‌کند، قضاوت عادلانه داشته باشد.

او ادامه داد: یک بچه دوساله که طرفدار تیمی می‌شود، نمی‌داند در 20 سالگی چه شغلی پیدا می‌کند. داوران هم استثنا نیست. شاید خیلی از داوران استقلالی باشند، ولی اینکه بخواهند جانب یک تیمی را داشته باشند، قشنگ نیست. مطمئنا بعد از اینکه طرفدار تیمی هستند و عادلانه قضاوت کنند مشکلی به وجود نمی‌آید. از طرف من هم مشکلی ندارد داوری طرفدار تیمی باشد اما بحث این است که عدالت را برقرار کند.

سرمربی هوادار همچنین گفت: مثل این است که پزشکی طرفدار یک تیم باشد و طرفدار تیم مقابل مریض او باشد و آن پزشک مراحل درمانی را درست انجام ندهد. مطمئنا چنین اتفاقی نمی‌افتد و با توجه به تعهد مراحل درمانی را درست پیش می‌برد.

فکری افزود: خواهشی که دارم این است که فضاها را به خاطر بحث‌های هواداری آلوده نکنیم. گاها سوءاستفاده می‌شود و مشکلاتی ایجاد می‌کند. باید صبر کنیم ببینیم داور چگونه قضاوت می‌کند. قبل از بازی قصاص قبل از جنایت است. امیدوارم فضایی ایجاد کنیم که آرام باشد و در این فضا همه ما که در فوتبال کار می‌کنیم، درست کارمان را انجام بدهیم.

سرمربی هوادار درباره زمان صدور رای کمیته اخلاق گفت: برای خود کمیته اخلاق هم مشخص بود. از شکل صحبت کردن من برداشت بدی نداشتند. دوستان کمیته اخلاق هم می‌توانند طرفدار تیمی باشند و اشکالی ندارد. زمان صدور رای را خودشان باید بگویند و اعلام کنند. زمانی به ما نگفته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید