آرسنال صدر را تقدیم لیورپول کرد/ باخت میلان مقابل آتلانتا

تیم فوتبال آرسنال با شکست مقابل استون ویلا به رده دوم جدول سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛  شاگردان اونای امری که هفته پیش موفق شده بودند، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس را مغلوب کنند، امروز (شنبه) همان کار را با توپچی‌ها انجام داندند و میهمان لندنی خود را در ورزشگاه ویلاپارک با نتیجه یک بر صفر شکست دادند.

تک گل این بازی را جان مک‌گین در دقیقه 7 به ثمر رساند تا استون‌ویلا با کسب یازدهمین پیروزی‌اش در این فصل به شگفتی‌سازی‌های خود ادامه دهد و حالا تنها دو امتیاز با صدر جدول فاصله داشته باشد.

با قبول این شکست‌، آرسنالی که پیش از این تنها یک باخت داشت، 36 امتیازی ماند و نتوانست صدر جدول را از لیورپولی که ساعاتی قبل با غلبه بر کریستال پالاس صدرنشین شده بود، پس بگیرد.

در جدول رده‌بندی لیگ برتر جزیره، پس از لیورپول 37 امتیازی، آرسنال با 36 امتیاز در رده دوم قرار دارد و استون‌ویلای 35 امتیازی هم سوم است. منچسترسیتی نیز که فردا شب میهمان لوتون تاون خواهد بود با 30 امتیاز روی پله چهارم ایستاده است.

باخت میلان در شب پرگل سری آ

در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم سری A ایتالیا، امشب (شنبه) تیم‌های فوتبال میلان و آتالانتا به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 آتالانتا خاتمه یافت.

در این بازی آدمولا لوکمن در دقیقه 38 گل نخست را برای آتالانتا به ثمر رساند. اولیویه ژیرو در دقیقه سوم وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی را برای میلان زد. در دقیقه 55، لوکمن دومین گل خود و آتالانتای میزبان را زد و این بار 25 دقیقه طول کشید تا روسونری برای دومین بار بازی را به تساوی بکشاند و لوکا یوویچ در دقیقه 80 این کار را انجام داد. این گل هم اما سبب نشد که میلان از این بازی امتیاز بگیرد.

تیم تحت هدایت استفانو پیولی در دقیقه 3+90 با اخراج داویده کالابریا 10 نفره شد و آتالانتا هم خیلی زود از برتری عددی‌اش استفاده کرد چرا که تنها دو دقیقه بعد به وسیله لوئیس موریل گل پیروزی‌اش را زد و تمام امتیازات بازی را از آن خود کرد.

با این نتیجه میلان رده سومی 29 امتیازی ماند و فاصله‌اش با بالانشینان جدول بیشتر شد. آتالانتا نیز با این پیروزی مهم 23 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.

پیش از این بازی هم تیم‌های لاتزیو و هلاس ورونا مقابل یکدیگر قرار گرفته بودند که آن بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید