گل محمدی: حرف های فکری قبل از بازی، هماهنگ شده بود!

سرمربی پرسپولیس صحبت های سرمربی هوادار قبل از بازی دو تیم را هدف دار و هماهنگ شده خواند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل هوادار اظهار داشت: سه امتیاز مهمی برای ما بود. با توجه به اینکه در چند بازی قبل نتیجه نگرفته بودیم، کمی استرس بردن در تیم ما دیده می‌شد، خصوصاً در نیمه دوم. در نیمه اول هم شاهد یک بازی سراسر هجومی و فنی از تیم‌مان بودیم که مشخص بود با انگیزه بالا و تمرکز زیاد توانستیم بازی خوبی انجام دهیم و به گل هم رسیدیم. در نیمه دوم فکر می‌کنم تحت تأثیر گرفتن سه امتیاز و حساسیت این بازی قرار گرفتیم و یک زمان‌هایی از بازی را به حریف دادیم.

می‌توانستیم دو سه گل بزنیم اما کار را برای خودمان سخت کردیم

وی افزود: موقعیت‌هایی که از دست دادیم زیاد بودند. تیم حریف هم شایسته بود و توانست حملات متعددی روی دروازه ما داشته باشد. فکر می‌کنم از ایراداتی که می‌توانستیم در نیمه دوم از تیم‌مان بگیریم این بود که نتوانستیم گردش توپ در زمین حریف داشته باشیم. در نیمه دوم می‌توانستیم دو سه گل بزنیم، ولی متأسفانه کار را برای خودمان سخت کردیم. البته در اواخر بازی بچه‌ها خوب کنترل و بازی را به نفع خودشان تمام کردند. از بچه‌ها واقعاً تشکر می‌کنم، چون تحت فشار بودند و توانستند در مجموع بازی خوبی انجام دهند و سه امتیاز را بگیرند. جا دارد از هوادارانی که امروز به استادیوم آمدند تشکر ویژه داشته باشم. حضور پُرشور آنها خیلی باعث انگیزه و شور و شوق زیاد نزد بازیکنان شد و به همه آنها تبریک می‌گویم.

سؤالات قبل از بازی از فکری هدفمند و هماهنگ شده بود

سرمربی پرسپولیس در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه توقع زیادی از سروش رفیعی و علیرضا بیرانوند می‌رود، اما این دو بازیکن به خاطر وقت تلف کردن از داور کارت زرد گرفتند، گفت: به نظرم داور یک مقدار سخت‌گیرانه کارت داد. البته در مجموع قضاوت خوبی داشت. صحبت‌هایی هم  قبل از بازی متأسفانه در مورد او شده بود. فکر می‌کنم او سال قبل فقط یک بازی برای ما قضاوت کرده بود که آنهم دربی بود. نمی‌دانم این صحبت‌ها و سؤالات که قبل از بازی از آقای فکری شد خیلی هدفمند و هماهنگ‌ شده بود. اصلاً دلیلی نداشت بخواهند اینقدر فشار روی داور بگذارند. امروز هم خورشیدی قضاوت فوق‌العاده‌ای داشت، او از داوران شریف کشور است. این صحبت‌ها اصلاً درست نبود. فکر نمی‌کنم بچه‌های ما شایسته دریافت کارت زرد نبودند.

برای دربی احتیاج به همبستگی و صمیمت بیشتری در تیم داریم

گل‌محمدی درباره دربی پیش رو نیز توضیح داد: چند روز فرصت داریم که به دربی فکر کنیم. خیلی مهم است که در روزهای باقیمانده ریکاوری خوبی داشته باشیم. احتیاج به همبستگی و صمیمت بیشتری در تیم داریم. قطعاً وقتی با هم باشیم و کنار هم باشیم از لحاظ فنی تیم ما خوب است و این باور را دارم که بازیکنانم می‌توانند در روزهای سخت خودشان را نشان دهند. دربی هم همیشه حساس است و خیلی امیدواریم که بازی خوبی انجام دهیم.

فکر می‌کنم عالیشاه به دربی می‌رسد

«آیا عالیشاه برای دربی آماده خواهد بود؟»، وی در پاسخ به این سؤال گفت: فکر می‌کنم بتواند برسد! امروز هم شاید می‌توانست 10 دقیقه بازی کند، ولی ریسک نکردیم و به نظرم در چند روزی که تا دربی مانده است کاملاً‌ مصدومیتش برطرف خواهد شد.

در مجموع عملکرد باهویی خوب بود

سرمربی پرسپولیس همچنین راجع به عملکرد نبیل باهویی عنوان کرد: عملکردش خوب بود و توانست خودش را در موقعیت گلزنی قرار دهد و یک توپ هم به تیرک زد. در مجموع عملکردش خوب بود.

تماشاگران خیلی به ما انگیزه دادند

گل‌محمدی در واکنش به تشویق هواداران پرسپولیس اظهار کرد: از آنها تشکر کردم. امروز جو خوبی بود. درست است مثل بازی قبل نبودند، ولی از آنها تشکر می‌کنم. تماشاگران خیلی به ما انگیزه دادند و متشکرم.

وی راجع به گل پرسپولیس که مردود اعلام شد، گفت: من صحنه را ندیدم! البته جاگیری کمک داور خوب بود. از زاویه‌ای که من دیدم توپ رد نشده بود، ولی تصاویر تلویزیونی را نمی‌دادم.

ترکمنستان و تاجیکستان هم VAR دارند اما ما نداریم

سرمربی پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره لزوم استفاده از VAR در مسابقات لیگ خاطر نشان کرد: می‌دانیم داوران‌مان با کمترین امکانات کار می‌کنند. امروز حتی هدست هم نداشتند. این کار داوری را سخت می‌کند. همانطور که مربیان و بازیکنان نیاز به امکانات دارند داوران هم نیاز دارند، ولی به هر حال هر فصل فقط وعده و عید می‌دهند. الان دو سال است که می‌گویند نیم‌فصل بعد! متأسفانه خبری از VAR نیست. همه کشورهایی که در آسیا هستند VAR دارند. الان ترکمنستان و تاجیکستان هم VAR دارند، ولی ما به این حد نرسیدیم! این کار داوران را راحت می‌کند. داوران ما با کمترین امکانات تا الان عملکرد خوبی داشتند و برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه تان را بنویسید