هفته دوازدهم لیگ برتر| پرسپولیس ۱-۰ هوادار

سرانجام یک نفس راحت برای یحیی و پرسپولیس!+عکس و ویدیوی گل

پرسپولیس با یک گل مقابل هوادار پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر، تیم های پرسپولیس و هوادار از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان قرمزها با یک گل پیروز شده و به استقبال دربی رفتند.

پرسپولیس در شرایطی پا به این بازی گذاشت که در 6 بازی قبلی خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به بردی دست نیافته بود و با این پیروزی، با یک برد به استقبال دربی رفت.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، مسعود ریگی، حسین کنعانی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، دانیال اسماعیلی فر، نبیل باهویی، سعید صادقی، گئورگی گولسیانی، محمد عمری.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، مهدی عبدی، صائب محبی، محسن سفید چغایی، مرتضی منصوری، محمد چهارمحالی، مهدی گودرزی، داریوش شجاعیان، محمد عباسی و کریم اسلامی.

بازی با برتری پرسپولیس بر توپ و میدان آغاز شد و شاگردان یحیی گل محمدی تلاش کردند از همان ابتدا بازی خود را به حریف تحمیل کنند. قرمزها در همان دقایق ابتدایی توسط نبیل باهویی صاحب فرصتی خوب برای گلزنی شدند که ضربه این مهاجم هلندی به تیر دروازه برخورد کرد و راهی به دروازه نیافت. با این حال پرسپولیسی ها مزد نمایش تهاجمی خود را در دقیقه 21 گرفتند و با ضربه ای از مهدی ترابی که در بین راه به یکی از مدافعین هوادار برخورد کرد، گل اول خود را وارد دروازه علیرضا حقیقی کردند. گلی که تا پایان نیمه اول پا بر جا ماند تا سرخ پوشان نیمه اول را با نتیجه 1-0 به نفع خود خاتمه دهند.

نیمه دوم

در دقیقه ۶۷ حمله خطرناک پرسپولیس با حرکت صادقی و پاس کات بک به نبیل باهویی به گل تبدیل شد اما داور گل را به دلیل اوت شدن مردود اعلام کرد. در دقیقه ۸۲ موقعیت ایستگاهی چسبیده به محوطه با خطا روی عمری برای پرسپولیس به دست آمد که ضربه محکم کنعانی پس از برخورد به دیوار دفاعی به کرنر رفت. در دقیقه ۳+۹۰ حمله پرسپولیس، سورگی دانیال را راه انداخت و با پاس خوب او عمری در موقعیت گلزنی قرار داشت اما تکل عمری توپ را به چارچوب خالی هوادار نرساند.

گل اول پرسپولیس به هوادار توسط مهدی ترابی در دقیقه 21

پرسپولیس سعید صادقی

پرسپولیس هوادار تهران محمدحسین کنعانی زادگان

پرسپولیس هوادار تهران مهدی ترابی

دیدگاه تان را بنویسید