برتری آلومینیوم در دیدار پرحاشیه/ ملوان در خانه باخت

در هفته دوازدهم لیگ برتر آلومینیوم مقابل صنعت نفت پیروز شد و ملوان مقابل شمس آذر شکست خورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه هفته دوازدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور سه دیدار همزمان از ساعت 15 امروز (جمعه) برگزار شد که در این دیدارها صنعت نفت آبادان در خانه برابر آلومینیوم شکست خورد و ملوان نیز در انزلی نتیجه را به شمس آذر واگذار کرد تا نوار نتیجه‌گیری شاگردان مهدی تارتار پاره شود. امروز همچنین دیدار تیم‌های پیکان و ذوب‌‌آهن با تساوی به پایان رسید.

پیکان صفر - ذوب‌آهن اصفهان صفر

* شاگردان محمد ربیعی فرصت خوبی داشتند به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کنند، اما با 20 امتیاز در جایگاه سوم ایستادند. پیکان نیز در دومین حضور رضا عنایتی با 10 امتیاز رده دوازدهم را به خود اختصاص داد.

ملوان بندر انزلی صفر - شمس آذر قزوین 2

گل‌ها: علی اصغر اعرابی (53 و 74) برای شمس آذر

* شاگردان مهدی تارتار که تا پیش از این بازی نتایج خوبی گرفته بودند به نظر می‌رسد وقفه لیگ به ضررشان تمام شد و در دیدار خانگی امروز نتیجه را واگذار کردند. این تیم با 19 امتیاز در جایگاه چهارم قرار دارد و شاگردان سعید دقیقی هم با 13 امتیاز در جایگاه دهم ایستادند.

صنعت نفت آبادان یک - آلومینیوم اراک 2

گل‌ها: یوسف کی‌شمس (27) برای صنعت نفت و امین کاظمیان (ثانیه 40) و رضا جبیره (43) برای آلومینیوم

* شاگردان مجتبی حسینی با این پیروزی 17 امتیازی شدند و به رده هفتم جدول رده‌بندی صعود کردند و شاگردان عبدالله ویسی در ادامه طلسم پیروز نشدن در دیدارهای خانگی با 10 امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار گرفتند.

 

دیدگاه تان را بنویسید