انتظار قضاوت عادلانه فکری از داور پرسپولیسی!

سرمربی تیم فوتبال هوادار از تلاش برای رسیدن به نیمه بالای جدول گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال هوادار مقابل پرسپولیس اظهار داشت: فرصتی که در تعطیلات اخیر داشتیم باعث شد تا تمرینات خوبی را سپری کنیم و بازیکنان‌مان شرایط خوب و انگیزه لازم برای بازی فردا را دارند و امیدوارم با کیفیت خوب‌شان وارد زمین شوند تا بتوانیم بازی خوبی ارائه کنیم. پرسپولیس از مربی و بازیکنان خوبی برخوردار است و امیدوارم دیدار فردا قشنگ شود و هر بیننده‌ای شاهد بازی خوب و زیبایی باشد و همه از دیدن آن لذت ببرند.

وی در مورد عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس در هفته‌های اخیر و اینکه آیا این موضوع کار هوادار را سخت نمی‌کند، گفت: مطمئناً همینطور است. بازی کردن با تیم‌های بزرگ سختی‌های خاص خودش را دارد. با توجه به اینکه پرسپولیس در آسیا نتیجه نگرفته است و در جدول لیگ برتر با مدعیان فاصله دارد برابر هوادار دنبال سه امتیاز بازی است و شاید با این شرایط تلاش بیشتری داشته باشند. کارمان بر همین اساس، سخت‌تر می‌شود و امیدوارم بازیکنان تمرکز بیشتری داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار راجع به حساسیت‌های این بازی پیش از دربی هفته آینده البته برای پرسپولیس خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم حساسیت خاصی را به وجود بیاورد. برای پرسپولیس شاید بازی بعدی مهم‌تر باشد و حواس‌شان را بیشتر جمع کنند تا بازیکنان محروم نشده یا دچار مصدومیت نشوند.

فکری در واکنش به آمار مطرح شده از سوی یک خبرنگار مبنی بر اینکه پرسپولیس در دیدارهای قبلی برابر هوادار تنها یک بار به پیروزی دست یافته است، گفت: فکر نمی‌کنم این آمار بتواند برای پرسپولیس مشکل‌ساز باشد. هر بازی بستگی به شرایط آن دارد. امیدواریم این آمار به ما و افزایش اعتمادبه‌نفس و روحیه بازیکنان بیشتر کمک کند تا بازی بهتری ارائه کنند.

وی درباره حرف و حدیث‌ها مبنی بر پرسپولیسی بودن اشکان خورشیدی داور دیدار فردا و نگرانی‌اش بابت داوری تصریح کرد: در فوتبال دنیا همه افراد می‌توانند طرفدار تیم‌های بزرگ باشند. در ایران کسانی که در مجموعه فوتبال حضور دارند از کودکی طرفدار دو تیم پایتخت بودند و ممکن شرایط زندگی‌شان طوری پیش می‌رود که امروز داور بوده یا مسئولیتی دیگر داشته باشند. درباره خورشیدی شنیدم که پرسپولیسی است، ولی با توجه به شغل و مسئولیتی که دارد حق به او می‌دهم قبل یا بعد از بازی پرسپولیسی باشد و حتی در شادی‌های‌شان شرکت کند، ولی برای قضاوت بازی توقع داوری عادلانه دارم. امیدوارم سوت ایشان تعیین‌کننده بازی نباشد. پرسپولیس به اندازه کافی بزرگ است و کادر فنی و بازیکنان قوی دارد که بتوانند بدون داوری امتیاز لازم را بگیرند. امیدوارم خورشیدی روز خوبی داشته باشد و عادلانه سوت بزند و نه مشکلی برای ما به وجود بیاید و نه خودش.

سرمربی تیم فوتبال هوادار همچنین با این پرسش روبه‌رو شد که به دلیل شرایط بحرانی پرسپولیس دنبال زدن «زخم کاری» به این تیم هستند یا نه، گفت: ما زیاد توجهی به پرسپولیس نمی‌کنیم. برای بهتر کردن شرایط خودمان تلاش می‌کنیم و سعی خواهیم کرد خودمان را از نیمه دوم جدول جدا کرده و به بالای جدول برسیم. ما به اینکه پرسپولیس چه وضعیتی دارد و با گرفتن امتیاز ما زخمی می‌شوند، کاری نداریم! پرسپولیس تیم بزرگی است و برای این تیم آرزوی موفقیت داریم.

فکری راجع به نگرانی‌های او و برخی از مربیان از زندگی فوتبالیست‌ها گفت: در گذشته هم بازیکنان بسیار خوبی بودند که شاید خوب زندگی نمی‌کردند و باعث مشکلاتی برای خود و باشگاه می‌شدند. ما در هر پستی تعهدی به باشگاه داریم و باید با تمام وجود در اختیار آن تیم باشیم. برای فوتبالیست مهم است که از بدنش محافظت کند و باید آن را در ویترین نگه دارد. بازیکن باید خوب تمرین کند و خوب استراحت کند تا دچار آسیب‌دیدگی و مسائل دیگر نشوند. شاید برخی مصدومیت‌ها نیز به برنامه‌ریزی‌های لیگ برمی‌گردد و وقفه‌ها باعث می‌شود به بازیکن فشار زیادی وارد شود. وقتی وقفه‌ها زیاد می‌شود به جای بازی رسمی دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید