سیتی به استون ویلا باخت؛ چلسی به یونایتد

در لیگ برتر انگلیس استون ویلا با یک گل ار سد سیتی گذشت و چلسی هم به منچستریونایتد باخت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس لیورپول با نتیجه 2 بر صفر از سد میزبان خود شفیلدیونایتد گذشت. گل نخست این بازی را کاپیتان و مدافع هلندی لیورپولی‌ها، ویرجیل فن‌دایک در دقیقه 37 به ثمر رساند. دومین گل هم در دقیقه 4+90 توسط دومنیک سوبوسلای وارد دروازه میزبان شد.

لیورپول با این نتیجه دهمین پیروزی فصلش را کسب کرد و با 34 امتیاز در رده دوم جدول قرار گرفت و فاصله‌اش را با آرسنال صدرنشین دوباره به دو امتیاز کاهش داد. 

در بازی همزمان برنتفورد که سامان قدوس را در ترکیب اصلی داشت با نتیجه 2 بر یک به میزبان خود برایتون باخت. برنتفورد با گلزنی برایان امبوئمو در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی پیش افتاد، اما برایتون با گل‌های پاسکال گراس در دقیقه 31 و جک هینشلوود در دقیقه 52 ورق را برگرداند.

منچستریونایتد برابر چلسی به پیروزی رسید، اما رقیب همشهری‌اش، منچسترسیتی در خانه استون‌ویلا تن به شکست داد.

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد مهمترین بازی هفته را مقابل چلسی برگزار کرد و در پایان موفق شد میهمان لندنی‌اش را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد. با اینکه ستاره پرتغالی تیم میزبان برونو فرناندز در دقیقه 9 یک پنالتی هدر داد، تیم میزبان روحیه‌اش را نباخت و 10 دقیقه بعد توسط اسکات مک‌تامینی به گل رسید. چلسی در دقیقه آخر نیمه نخست توسط کول پالمر گل تساوی را زد، اما تامینی که نمی‌خواست زحماتش به هدر برود، یک بار دیگر و این بار در دقیقه 69 دروازه شیرهای لند را باز کرد. چلسی این بار نتوانست گل خورده را پاسخ دهد و به این ترتیب نهمین پیروزی شیاطین سرخ و ششمین شکست فصل آبی‌های لندن به ثبت رسید.

با این نتیجه من‌یونایتد 27 امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر از نیوکاسل موقتاً به رده ششم جدول صعود کرد. چلسی اما با 19 امتیازی که پیش از این داشت در رده دهم جدول ایستاد. این نتیجه همچنین باعث تداوم شکست‌ناپذیری شیاطین سرخ برابر چلسی در 12 تقابل اخیر دو در لیگ برتر تیم شد. آخرین باخت یونایتد برابر چلسی در لیگ برتر به ماه نوامبر سال 2017 برمی‌گردد.

دیگر تیم شهر منچستر، سیتی مقابل میزبانش استون‌ویلا با نتیجه یک بر صفر تن به شکست داد. لئون بیلی در دقیقه 74 تنها گل این بازی را به ثمر رساند تا باعث ثبت سومین باخت این فصل تیم پپ گواردیولا شود.

این اولین پیروزی استون‌ویلا برابر منچسترسیتی در 14 تقابل اخیر دو تیم در لیگ برتر انگلیس بود. آخرین بار استون‌ویلا در ماه سپتامبر سال 2013 موفق به شکست سیتی شده بود.

سیتی با قبول این شکست 30 امتیازی ماند و رده سوم جدول را به استون‌ویلایی داد که حالا 32 امتیازی است. این در شرایطی است که آرسنال 36 امتیازی در صدر جدول قرار دارد و لیورپول با 34 امتیاز دوم است.

دیدگاه تان را بنویسید