برد پرگل یونایتد در جشنواره گل های چشم نواز/ امضای آزمون پای برد رم

منچستریونایتد در دیداری پر گل مقابل اورتون پیروز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس دو دیدار برگزار شد که در مهمترین بازی اورتون در خانه به دیدار یونایتد رفت و در نهایت شیاطین سرخ ۳ بر صفر به برتری رسید.

ابتدا آلخاندرو گارناچو با قیچی برگردان زیبا توانست برای تیمش گلزنی کند. با شروع نیمه دوم مارکوس رشفورد از روی نقطه پنالتی و آنتونی مارسیال نیز گلزنی کردند و این دیدار ۳ بر صفر به سود یونایتد خاتمه یافت. 

پیش از این دیدار تاتنهام در خانه به دیدار استون ویلا رفت که این دیدار با برتری دو بر یک ویلا به پایان رسید.

برتری رم مقابل اودینزه

ششمین پیروزی فصل جاری تیم فوتبال رم در فصل جاری سری A، امشب (یکشنبه) در دیداری خانگی مقابل اودینزه رقم خورد و شاگردان آقای خاص با نتیجه 3 بر یک میهمان خود را از پیش رو برداشتند.

در این بازی ابتدا جالوروسی با گلزنی جانلوکا مانچینی در دقیقه 20 از حریف خود پیش افتاد. اودینزه که اغلب اوقات برای بزرگان کالچو دردسرساز می‌شود، گل خورده را در دقیقه 51 پاسخ داد. رم تا 9 دقیقه پایان وقت‌های معمول به تساوی رضایت داد ستاره آرژانتینی‌اش پائولو دیبالا در دقیقه 81 گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند. این گل روی پاس سردار آزمون به ثمر رسید. در دقیقه 90 هم استفان الشعراوی سومین گل را برای گرگ‌های ایتالیا زد و خیال‌شان را از بابت کسب هر سه امتیاز بازی راحت کرد.

رم با این نتیجه 21 امتیازی شد و با صعودی دو پله‌ای در جدول رده‌بندی سری A، بالاتر از آتالانتا و فیورنتینا در رده پنجم جدول ایستاد.

پیروزی رئال در شب بازگشت بلینگام

در چارچوب دیدارهای هفته چهاردهم لالیگای اسپانیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 21 به وقت تهران، تیم فوتبال رئال مادرید، میهمان کادیس بود و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

رودریگو ستاره برزیلی کهکشانی‌ها که به دلیل مصدومیت در بازی‌های ملی اخیر، حضورش در بازی امشب در هاله‌ای از ابهام قرار داشت، نه تنها بازی را از دست نداد بلکه دو گل نخست آن را در دقایق 14 و 64 به ثمر رساند.

اتفاق مهمتر اما بازگشت جود بلینگام بهترین گلزن فصل رئالی‌ها پس از دو سه هفته غیبت به دلیل مصدومیت بود که در 78 دقیقه حضورش در ترکیب تیم میهمان یک گل به ثمر رساند. او در دقیقه 74 پاس رودریگو را به گل تبدیل کرد. این یازدهمین گل فصل بلینگام برای رئالی‌ها در فصل جاری لالیگا بود که جایگاهش را در صدر جدول برترین گلزنان مسابقات تثبیت کرد. نفر دوم این رده‌بندی آنتوان گریزمان 9 گله از اتلتیکومادرید است.

رئال مادرید با یازدهمین پیروزی‌اش در این فصل 35 امتیازی شد و موقتاً با سبقت از جیرونا - شگفتی‌ساز این فصل از رقابت‌ها - به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد؛ جیرونایی که یک بازی و یک امتیاز کمتر دارد. این در حالیست که تیم‌های اتلتیکومادرید و بارسلونا هم هر دو با 31 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های سوم و چهارم ایستاده‌اند، البته بارسلونا با یک بازی کمتر.

دیدگاه تان را بنویسید