جی پلاس؛

دو راهی تعیین‌کننده النصری ها برای رونالدو و پرسپولیس؛ ستاره پرتغالی دوشنبه استراحت می‌کند؟

ستاره نام آشنای خط حمله تیم النصر، شب گذشته دچار مصدومیتی شد که ابعاد آن هنوز مشخص نیست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شب گذشته و در شرایطی که النصر توانست با بردی مقتدرانه و پر گل از سد حریف خود تیم الاخدود عبور کند، اتفاقی غیرمنتظره آن ها را نگران کرد. در آخرین لحظات بازی، ناگهان کریستیانو رونالدو ستاره این تیم که دو گل زیبا را در بازی دیشب وارد دروازه حریف کرد، در پای خود احساس درد کرد و روی زمین خوابید تا به وضعیت او رسیدگی شود.

هنوز جزئیاتی از میزان مصدومیت رونالدو اعلام نشده و هیچ بعید نیست که با مقداری استراحت، این بازیکن توانمند بتواند شرایط ایده آل خود را بازیابی کند اما نکته قابل توجه اینجاست که النصر دو بازی سخت و مهم را پیش روی خود دارد. آن ها ابتدا روز دوشنبه و در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان پرسپولیس خواهند بود و جمعه آینده هم باید دربی بزرگ شهر ریاض را مقابل الهلال برگزار کنند. 

از همین روی، باید دید سرمربی تیم النصر با توجه به این شرایط، روی استفاده از رونالدو در بازی با پرسپولیس ریسک می کند یا این که ترجیح می دهد با استراحت دادن به او، ستاره بی بدیل خط حمله تیمش را برای بازی با الهلال در اختیار داشته باشد چرا که احتمالا بازی با الهلال برای آن ها رقابتی جدی تر و حیثیتی تر تلقی می شود. النصر در حال حاضر با 12 امتیاز در گروه E لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین است و عملا صعود خود به عنوان تیم نخست گروه را قطعی کرده. آن ها علاوه بر بازی با پرسپولیس، یک بازی دیگر هم با تیم استقلال تاجیکستان در پیش دارند و می توانند با کسب امتیازات لازم، به طور رسمی و قطعی هم کار صعود خود به مرحله بعدی را تمام کنند اما در لیگ عربستان، آن ها پس از مدت ها توانسته اند فاصله با صدر جدول جبران کنند و حالا فقط یک امتیاز از الهلال صدرنشین عقب هستند و پیروزی در بازی جمعه آینده مقابل رقیب سنتی، کلید رسیدن به صدر جدول لیگ برای آن هاست.

دیدگاه تان را بنویسید