توجیه عجیب جیمی جامپ برای حمله به صلاح!

تیم مدیریت مصر موضوع حمله به محمد صلاح را در زمین فوتبالی در سیرالئون بررسی کرد و آن را به احساساتی شدن سیرالئونی‌‌‌ها از حضور او در کشورشان نسبت داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمد صلاح، ستاره لیورپول پس از ورود گروهی از مهاجمان به زمین در جریان بازی مقدماتی جام جهانی مصر مقابل سیرالئون در روز یکشنبه، خوش شانس بود که بدون آسیب جان سالم به در برد. مصری‌ها در این مسابقه با دو گل ترزگه 2-0 پیروز شدند. نیروهای امنیتی در زمین اجازه ندادند مهاجمان به این سوپراستار نزدیک شوند و صلاح بعداً توسط ارتش به بیرون از زمین اسکورت شد.

یک روز بعد، سرانجام مدیریت تیم مصری به این اتفاق واکنش نشان داد و به هواداران فوق ستاره و باشگاه لیورپول اطمینان داد که این حادثه چیزی جدی نبوده است و گفت حمله‌کنندگان به زمین فقط طرف داران پرشور لیگ برتر بودند. آنها همچنین ادعا کردند که اکثر مردم سیرالئون طرفداران لیورپول یا آرسنال هستند، بنابراین مشاهده صلاح و محمد الننی در خانه خود برایشان تجربه نادری بوده است.

محمد غرابا، مدیر تیم ملی مصر در گفتگو با اتلتیک گفت: "داستان حمله به این بازیکن اصلا واقعی نیست. اینجا مردم بسیار مهربان هستند و از لیورپول یا آرسنال حمایت می کنند. برای آنها، محمد صلاح و محمد الننی نماد هستند، بنابراین حضور این دو در کشورشان چیزی است که آرزوی تکرار آن را دارند. برای آنها این تنها فرصتی است که صلاح را از نزدیک ببینند، بنابراین مانند هر هواداری که وارد زمین می شود کارشان طبیعی بوده است. "

ستاره قرمزها با زدن 10 گل و 4 پاس گل در 12 بازی در لیگ برتر، در فصل جاری از فرم خوبی برخوردار است. او در حال حاضر تنها سه گل از ارلینگ هالند، ماشین گلزنی منچسترسیتی، در جدول کفش طلا فاصله دارد. این بازیکن 31 ساله روز شنبه در بازی بعدی لیورپول مقابل منچسترسیتی در لیگ برتر به میدان خواهد رفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید