برد بایرن با درخشش دوباره هری/ آرسنال به سیتی رسید؛ تاتنهام باز باخت!

نتایج مهم ترین بازی های فوتبل اروپا در روز شنبه را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در آغاز دومین روز از هفته دوازدهم سری A ایتالیا،تیم فوتبال میلان میهمان لچه بود و این بازی را که تا دقیقه 66 آن با دو گل از میزبان خود پیش بود، با تساوی 2-2 به پایان رساند.

روسونری در نیمه اول ابتدا توسط اولیویه ژیرو در دقیقه 28 و سپس در دقیقه 35 توسط تیجانی ریندرز به گل رسید و پیروز به رختکن رفت. نیمه دوم بازی اما داستانی کاملاً متفاوت داشت. نیکولا سانسونه در دقیقه 66 اولین گل خورده را برای لچه جبران کرد و تنها 4 دقیقه بعد لامک باندا کار را برای میزبان به تساوی کشاند. اوضاع برای میلان می‌توانست بدتر از این هم تمام شود به خصوص بعد از 10 نفره شدنش با اخراج اولیویه ژیرو در دقیقه 3+90 به خاطر اعتراض به داور و به ثمر رسیدن گل سوم لچه که البته VAR آن را مردود اعلام کرد.

یوونتوس و کالیاری نیز در ورزشگاه آلیانتس تورین به مصاف هم رفتند که این بازی را بانوی پیر با نتیجه 2 بر یک به سود خود به پایان رساند. هر دو گل یوونتوس را مدافعان این تیم به ثمر رساندند. ابتدا گلیسون برمر در دقیقه 60 و در ادامه دانیله روگانی در دقیقه 70 دروازه کالیاری بحران زده را باز کردند. شاگردان کلودیو رانیری در دقیقه 75 توسط آلبرتو دوسنا یکی از گل‌های خورده را جبران کردند و با این گل به 6 کلین‌شیت متوالی بیانکونری پایان دادند هرچند این گل در نهایت امتیازی برای آنها در پی نداشت. یوونتوس که در هفته سیزدهم سری A - پس از وقفه دو هفته‌ای بازی‌های باشگاهی برای انجام دیدارهای ملی - باید به مصاف اینتر برود، با پیروزی مقابل کالیاری 29 امتیازی شد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد. کالیاری اما با 9 امتیاز در رده هفدهم جدول باقی ماند.

 

در هفته یازدهم رقابت‌های بوندسلیگا و در حساس‌ترین بازی بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خود از هایدن‌هایم پذیرایی کرد و توانست با نتیجه ۴ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. ستاره بایرن مونیخ در این بازی هری کین بود که توانست دو گل به ثمر رساند. گوئررو و چوپوموتینگ دیگر گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند. بایرن مونیخ با پیروزی که در این بازی به دست آورد ۲۹ امتیازی شد و موقتا جای بایر لورکوزن را در صدر جدول رده‌بندی گرفت.

در یکی دیگر از بازی های حساس اشتوتگارت به مصاف بوروسیا دورتموند رفت و با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد. این برای دومین هفته پیاپی است که دورتموند شکست می‌خورد و باعث شد از صدر جدول رده‌بندی فاصله گیرد.

 

در ورزشگاه اولدترافورد، منچستریونایتد به لطف مدافع سوئدی پیش‌تاخته خود، ویکتور لیندلوف در دقیقه ۵۹ دروازه مهمانش لوتون تاون را باز کرد و همین گل در نهایت باعث پیروزی تیم میزبان شد. منچستریونایتد با این نتیجه ۲۱ امتیازی شد و موقتاً به رده ششم جدول صعود می‌کند.

در ورزشگاه امارات شهر لندن نیز تیم فوتبال آرسنال میهمان خود برنلی را با نتیجه ۳ بر یک از پیش رو برداشت. لئاندرو تروسار در دقیقه ۱+۴۵، ویلیام سالیبا در دقیقه ۵۷ و اولکساندر زینچنکو در دقیقه ۷۴ سه گل آرسنال را به ثمر رساندند و جاش براون‌هیل در دقیقه ۵۴ تنها گل برنلی را زد. این نتیجه در حالی رقم خورد که فابیو ویرا در دقیقه ۸۳ از آرسنال اخراج شد. شاگردان میکل آرتتا با کسب هشتمین پیروزی‌ خود در فصل جاری لیگ برترهمچون منچسترسیتی صدرنشین ۲۷ امتیازی شدند و اکنون تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به مدافع عنوان قهرمانی که البته یک بازی کمتر انجام داده، در رده دوم قرار گرفتند.

دیدار تیم‌های ولورهمپتون و تاتنهام از هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر انگلیس برگزار شد و در نهایت این بازی با برتری دو بر یک ولورهمپتون به پایان رسید. در همان ابتدای بازی در دقیقه ۳ برنان جانسون توانست برای تاتنهام گلزنی کند. در نیمه دوم در دقیقه ۹۰ پابلو سارابیا دروازه تاتنهام را باز کرد و در دقیقه‌ ۹۷، ماریو لمینا دومین گلزن میزبان لقب گرفت تا ولورهمپتون به یک برتری دراماتیک برسد. این دومین باخت متوالی تاتنهام در این فصل است تا این تیم ۲۶ امتیازی باقی بماند.

 

در مهمترین بازی هفته دوازدهم لوشامپیونه فرانسه پاری‌سن‌ژرمن میزبان خود تیم رمس را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد. هر سه گل این بازی را کیلیان امباپه در دقیقه در دقایق 3، 59 و 83 به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این بازی به حساب شاگردان لوئیس انریکه واریز شود. با کسب هشتمین پیروزی‌اش، پاریسی‌ها 27 امتیازی شدند و با توجه به توقف شب گذشته تیم نیس برابر مون‌پولیه، به صدر جدول صعود کردند.

دیدگاه تان را بنویسید