هفته دهم لیگ برتر| توقف ملوان و پیکان در خانه/دربی کرمان به سود گل گهر

هفته دهم لیگ برتر با توقف ملوان و پیکان در زمین خود و پیروزی شیرین گل گهر سیرجان آغاز شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در آغاز هفته دهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ورزشگاه سیروس قایقران با نتیجه تساوی 1-1 مقابل مهمان خود تیم استقلال خوزستان متوقف شد.

در این دیدار ابتدا امیرمحمد محکم کار آبی های خوزستان را پیش انداخت اما در ادامه ملوانی ها توسط مجید عیدی کار را به تساوی کشاندند. با این نتیجه، ملوان با 16 امتیاز در رده سوم جدول ایستاد و استقلال خوزستان هم با 4 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

در دیگر دیدار امروز عصر، پیکان تهران در زمین خود با نتیجه 1-1 مقابل شمس آذر قزوین به تساوی رسید. در این مسابقه ابتدا سامان نریمان جهان پیکانی ها را پیش انداخت اما رحمان جعفری در ادامه کار را برای تیم سعید دقیقی به تساوی کشاند تا سهم هر دو تیم از این بازی فقط یک امتیاز باشد. با این نتیجه، شمس آذر با 9 امتیاز در رده دهم و پیکان هم با 8 امتیاز در رده یازدهم جدول ایستادند.

در دربی استان کرمان هم تیم فوتبال گل گهر سیرجان موفق شد در خانه با نتیجه 2-0 مس رفسنجان را شکست دهد. علی اصغر عاشوری و روبرتو تورس دو گل تیم میزبان را به ثمر رساندند تا گل گهری ها با 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار بگیرند و مس رفسنجان هم با 14 امتیاز در جدول ششم باشد.

دیدگاه تان را بنویسید