جی پلاس؛

ستاره‌های خاموش ایران در لیگ قهرمانان اروپا

دو ستاره سرشناس فوتبال ایران شب خوبی را در لیگ قهرمانان اروپا سپری نکردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا جهانبخش و مهدی طارمی دو ستاره سرشناس و مهم تیم ملی فوتبال ایران که به لطف حضور باشگاه های خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا فرصت حضور در این تورنمنت معتبر را پیدا کرده اند، شب گذشته نتوانستند عملکرد خوبی از خود در این رقابت ها ثبت کنند.

علیرضا جهانبخش فاینورد

تیم فاینورد که علیرضا جهانبخش را در ترکیب تیم خود دارد، شب گذشته و در زمین تیم لاتزیو با یک گل مغلوب میزبان ایتالیایی خود شد تا با 6 امتیاز در رده سوم گروه خود بایستد و کار سختی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد. جهانبخش دیشب بازی را از روی نیمکت آغاز کرد و در 15 دقیقه پایانی بازی که فاینورد در آن دنبال جبران گل خورده بود به زمین آمد اما نتوانست کمکی به تیمش بکند. جهانبخش با نمره متوسط 6.3 به کار خود در این بازی پایان داد. 

مهدی طارمی پورتو

مهدی طارمی، دیگر لژیونر فوتبال ایران در لیگ قهرمانان اروپا که در پورتو بازی می کند، حکایتی متفاوت نسبت به علیرضا جهانبخش داشت. طارمی دیشب بازی را از ابتدا برای پورتو استارت زد و در نوک خط حمله  آبی و سفید پوشان به میدان رفت اما بر خلاف بسیاری از بازی های قبلی تیمش، در این دیدار نتوانست چندان اثرگذار باشد. طارمی در این دیدار 68 دقیقه برای پورتو بازی کرد و نمره متوسط 6.6 را دریافت کرد.

نکته ناراحت کننده این دیدار برای طارمی اما احتمالا این بود که او در این دیدار دیگر پنالتی زن اول تیمش نبود. طارمی در بازی پیشین پورتو در لیگ پرتغال، یک ضربه پنالتی را هدر داد تا تیمش درنهایت بازنده آن میدان باشد. همین مسئله باشد تا پنالتی شب گذشته پورتو دیگر نصیب طارمی نشود و اوانیلسون پشت توپ بایستد و آن را وارد دروازه تیم رویال آنتورپ کند. این بازی درنهایت با برتری 2-0 پورتو خاتمه یافت تا این تیم حالا با 9 امتیاز و در کنار بارسلونا، شانس زیادی برای صعود از گروه H مسابقات لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

دیدگاه تان را بنویسید