قرار دعوای زنگ آخری وینیسیوس با دروازه بان حریف!

بازیکن رئال مادرید شب سختی در دیدار مقابل رایووایکانو داشت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ دیشب برای وینیسیوس شب خوبی نبود و او بار دیگر در گلزنی برای رئال ناکام ماند. در دقایق پایانی او حتی گلر حریف را دعوت به دعوا بیرون ورزشگاه کرد.

رئال مادرید شب گذشته برابر رایو به تساوی خانگی بدون گل رسید که اولین دو امتیاز از دست رفته خانگی برای کهکشانی ها بود. رئال این فرصت را داشت تا صدر را از خیرونا پس بگیرد و فاصله با بارسا را نیز به چهار امتیاز برگرداند اما با وجود حملات فراوان نتوانست به هدفش برسد.

وینیسیوس که تلاش زیادی داشت برای رئال گلزنی کند، موفقیتی کسب نکرد و در دقایق پایانی بازی درگیری لفظی تندی نیز با دیمیتریفسکی، گلر رایو، داشت. 

دیمیتریفسکی در وقت های تلف شده و پس از برخورد با وینی به شکلی اغراق آمیز خودش را به زمین زد که این خشم ستاره برزیلی را به همراه داشت. داور به گلر رایو کارت زرد نشان داد و سپس دوربین ها وینی را در لحظه ای که دیمیتریفسکی را تهدید می کرد، شکار کردند. وینی با خشونت می گفت: «تو را بیرون ورزشگاه می بینم.»

دیمیتریفسکی ولی در پایان بازی سعی کرد غائله را بخواباند و گفت: «چیز خاصی نبود و در زمین از این اتفاقات رخ می دهد و همان جا نیز باقی می ماند. وینی بازیکن بزرگی است و حرفی که زد چیز خاصی نبود. ما رابطه خوبی باهم داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید