جام حذفی اسپانیا| ختافه 12-0 تاردینتا!

ختافه در کوپادل ری مقابل حریفش به پیروزی پرگل رسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در چارچوب دور اول مسابقات جام حذفی فوتبال اسپانیا، ختافه مهمان تیم تاردینتا بود و در پایان بازی یک نتیجه عجیب به دست آمد.

ختافه گلزنی در بازی را از دقیقه ۷ آغاز کرد و در ۳۵ دقیقه ابتدایی بازی موفق به زدن ۵ گل شد. نیمه اول بازی با همین نتیجه پنج بر صفر به پایان رسید.

این حریف نگون‌بخت در دقایق اول نیمه دوم هم نتوانست دوام بیاورد و گل ششم را در دقیقه ۵۴ خورد. مهمان تا دقیقه ۸۵ شش گل دیگر نیز زد و نتیجه ۱۲-۰ به دست آمد تا شاهد یکی از عجیب‌ترین نتایج این فصل فوتبال اروپا باشیم.

میسون گرینوود و بورخا مایورال، در این بازی دبل کردند و اسکار رودریگز موفق شد یک هت‌تریک ثبت کند. جان پاتریک، آنتونی لوزانو، جوردی مارتین، دومینگوس دوراته و خوانمی لاتاسا نیز هر کدام یک گل به ثمر رساندند.

مهمان در این بازی ۷۰ درصد مالکیت توپ را در اختیار داشت و ۲۵ شوت در چارچوب زد. گل‌های موردانتظار آنها هم ۸/۰۷ بود و دروازه‌بان تاردینتا در این بازی نمره ۱.۵ گرفت و به عنوان ضعیف‌ترین بازیکن زمین انتخاب شد.

تاردینتا یک تیم فوتبال محلی واقع در شهر تاردینتا است که در سال ۱۹۵۹ تاسیس شده و در ورزشگاهی ۲۰۰۰ نفره به مصاف حریفانش می‌رود.

 

دیدگاه تان را بنویسید