خشم ستاره های بارسا از حرف های جنجالی هم تیمی!

اظهارات گوندوگان که هم تیمی هایش را به کم تعصب بودن متهم کرده خشم آنها را برانگیخته است!تیم

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ بارسلونا این هفته در ال‌کلاسیکوی رفت این فصل میزبان رئال مادرید بود و این بازی را با نتیجه 1-2 به تیم حریف واگذار کرد.

گوندوگان برای اولین بار تجربه بازی برابر رئال مادرید با پیراهن بارسا را به دست می‌آورد و موفق شد خیلی زود دروازه این تیم را باز کند و گل اول تیمش را در همان دقایق ابتدایی به ثمر برساند تا آنها به پیروزی در این بازی امیدوار باشند. اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت این درخشش جود بلینگام بود که با دو گل پیروزی را برای رئال به ارمغان آورد و این ستاره آلمانی پس از پایان بازی به شدت از باخت تیمش ناراحت و عصبانی بود و این موضوع را با انتقاد از هم تیمی‌هایش نشان داد. 

او مدعی شد که برای قبول چنین شکست‌هایی در این دیدارهای مهم به بارسا نیامد و مدعی شد که دیگر ستاره‌های این تیم باید بیشتر از این از این باخت ناراحت باشند و احساس مسئولیت کنند. 

حالا اسپورت کوپه خبر داده که این اظهارات به مذاق بازیکنان بارسا خوش نیامده و آنها از این که چنین صحبت‌هایی از سوی این بازیکن باتجربه اما تازه وارد مطرح شده بسیار شوکه شده‌اند. 

این در حالی است که پیش از این منابع نزدیک به این باشگاه مدعی شده بودند که مدیران بارسا و اعضای کادر فنی این تیم مشکلی با این اظهارات ندارند و معتقد هستند که گوندوگان صحبت‌های درستی را مطرح کرده است. 

 

دیدگاه تان را بنویسید