پرسپولیسی ها علیه انتقادات؛ به برنده سه گانه احترام بگذارید!

بازیکنان پرسپولیس نسبت به انتقادات علیه این تیم معترض شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، علی نعمتی بعد از تساوی بدون گل پرسپولیس مقابل ملوان انزلی در مورد هجمه علیه پرسپولیس گفت: از آنها می خواهند به تیمی که سه  جام قهرمانی گرفته احترام بگذارند اینکه در مورد سرمربی و هیات مدیره ما صحبت می کنند بی احترامی است.فرار رو به جلو نکنند. همه باهم این کار را انجام دادیم فرار رو به جلو است ما سه قهرمانی متوالی فصل قبل داشتیم  همه از باشگاه ما خبر دارید  ما با مشکلات قهرمان شدیم اما پول هایشان را باشگاه صنعتی و تیمی دیگر که قراردادشان را کم کرده اند گرفتند ولی بازیکن 16 میلیون تومانی و 120  میلیون تومانی فقط فرار رو به جلوست و بی احترامی است ما فقط قهرمانی دست  آوردیم در 6 سال اخیر فقط 6 قهرمانی داشتیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه باور می کنید بازیکن استقلال 120 میلیون تومان قراردادش باشد گفت: شما واقعا باور می کنید؟! خیلی خنده دار است و همه هجمه ها را سمت تیم ما می آورند.

نعمتی درمورد قطع وعده ناهار پرسپولیس گفت: مشکل زیاد بوده است.

دانیال اسماعیلی فر پس از دیدار پرسپولیس و ملوان، گفت: هرکسی باید در مورد تیم خودش صحبت کند بنابراین من هم راجع به تیم‌های دیگر صحبت نمی‌کنم. هرحرفی بزنم در جایگاه بازیکن پرسپولیس و عضوی از خانواده بزرگ پرسپولیس است. سعی می‌کنم احترام همه را نگه دارم، امیدوارم بقیه هم به تیم ما احترام بگذارید. ما قهرمان 3 گانه ایران هستیم. 3 جام ممکن سال قبل را گرفتیم.

مدافع پرسپولیس گفت: سعی می‌کنیم به همه احترام بگذاریم و انتظار داریم احترام متقابل ببینیم.

دیدگاه تان را بنویسید