نتایج فوتبال اروپا| پیروزی لیورپول و پاری سن ژرمن / رم به اینتر باخت

نتایج مهم ترین بازی های یکشنبه فوتبال اروپا را در این خبر بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در مهمترین بازی از هفته دهم لوشامپیونه فرانسه پاری‌سن‌ژرمن 3 بر 2 برست را شکست داد. پاری‌سن‌ژرمن با کسب پیروزی در این بازی 21 امتیازی شد و با یک امتیاز اختلاف نسبت به نیس صدرنشین، در رده دوم جدول قرار گرفت.

پاری سن ژرمن کیلیان امباپه

فاینورد در هفته دهم اردویژه هلند میهمان توئنته بود و در نهایت شکست 2 بر یک را پذیرا شد. مانفرد اوگالده (10) و ریکی ولفسوینکل (78) گل‌های توئنته میزبان را به نام خود ثبت کردند. لوتسشارل گرتروید در دقیقه 85 یکی از گل‌های خورده فاینورد را جبران کرد.  علیرضا جهانبخش در بازی امروز فاینورد از دقیقه 46 وارد زمین شد.

ویله بولدکلوب در هفته سیزدهم سوپرلیگ دانمارک در دیداری خانگی برابر ویبورگ از کسب پیروزی بازماند و به تساوی یک - یک رسید. ینی انگباگوتو در دقیقه 21 گل نخست این بازی را برای ویله بولدکلوب به ثمر رساند. گل تساوی‌بخش ویبورگ در دقیقه 76 توسط آنوسیکه امنتا به دست آمد. سعید عزت‌اللهی در ترکیب اصلی ویله بولدکلوب برابر ویبورگ بازی کرد.

 

در ادامه هفته دهم لیگ برتر انگلیس لیورپول میهمان خود ناتینگهام فارست را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.دیوگو ژوتا در دقیقه 31، داروین نونیس در دقیقه 35 و محمد صلاح در دقیقه77 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند. پاس‌‌های دو گل آخر لیورپول را دومنیک سوبوسلای به نونیس و صلاح داد.

 

در هفته نهم بوندس‌لیگا اینتراخت فرانکفورت پذیرای دورتموند بود که این بازی با تساوی 3-3 خاتمه یافت.عمر ماموش در دقیقه 8 (پنالتی) و  24 و فارس چیبی 68 گل‌های اینتراخت را به ثمر رساندند و مارسل سابیتزر 1+45، یوسوف موکوکو 54 و یولیان برانت 82 گل‌های خورده را برای زردپوشان وستفالن جبران کردند.

بایر لورکوزن توانست با نتیجه دو بر یک برابر فرایبورگ به پیروزی دست پیدا کند. لورکوزن با پیروزی که در این بازی با ۲۵ امتیاز به صدر جدول رده‌بندی بوندسلیگا برگشت و اختلاف ۲ امتیازی خود با بایرن‌ مونیخ را حفظ کرد.

 

در چارچوب هفته دهم سری‌آ ایتالیا از ساعت 20:30 در ورزشگاه جوزپه مه آتزا، اینترمیلان میزبان رم قرار گرفت و توانست در دیداری مهم به برتری یک بر صفر دست یابد. تک گل اینتر را مارکوس تورام در دقیقه 81 به ثمر رساند.

اینتر رم اینتر

دیدگاه تان را بنویسید