حواشی| توقف جدال ملوان و پرسپولیس برای آب پاشی!+ ویدیو

دیدار ملوان و پرسپولیس در انزلی به دلیل فعال شدن ناگهانی آب‌پاش‌ها در نیمه اول متوقف شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در شرایطی که نیمه اول دیدار ملوان و پرسپولیس بدون حاشیه خاصی دنبال می‌شد در دقیقه ۴۰ فعال شدن ناگهانی آبپاش‌های پشت دروازه بیرانوند برای لحظاتی جریان بازی را به وقفه انداخت.

* دانیال اسماعیلی‌فر اواخر نیمه اول به دلیل مصدومیت از ناحیه سر مجبور شد با بستن بانداژ به سر شکسته اش بازی را ادامه بدهد.

* در شرایطی که به جز چند خبرنگار اهل انزلی و تهران که تعداد آنها به انگشتان ۲ دست نمی‌رسید، افراد متفرقه زیادی نیز جایگاه خبرنگاران نشسته بودند، نظافت این محل توسط این افراد با پاشیدن آشغال‌های تخمه و سایر خوراکی‌ها از بین رفته بود‌.

* ازدحام جمعیت در ورزشگاه سیروس قایقران به شکلی بود که برخی نفرات روی دیوارها و حتی پلکان سالن کنار زمین ورزشگاه نشسته بودند.

* بین ۲ نیمه حدود ۵۰ هوادار خانم که پشت در مانده بودند با به صدا درآوردن درهای مجموعه موفق شدند وارد ورزشگاه شوند.

* سید جلال حسینی از زمان آغاز مربیگری‌اش برای اولین بار در لیگ برتر فوتبال کشور روی نیمکت پرسپولیس نشست.

* به دلیل نبود چمن پشت هر ۲ دروازه بازیکنان تیم‌ها در کنار نیمکت مشغول گرم کردن خود بودند.

* پاس اشتباه علی نعمتی در دقیقه ۶۶ و بیرون رفتن توپ با عصبانیت شدید گل‌محمدی همراه شد به شکلی که او سه بار دست راست خود را به سمت این بازیکن مشت کرده و تکان داد.

* در دقیقه ۶۸ اعتراض گل‌محمدی به دلیل اعلام خطا برای ملوان با واکنش منفی طرفداران ملوان نسبت به سرمربی پرسپولیس همراه شد.

* لیزر انداختن طرفداران ملوان سبب شد در دقیقه ۷۰ وحید کاظمی به سمت داود رفعتی، ناظر بازی بیاید و از او درخواست کند تا این موضوع را به ماموران انتظامی انتقال بدهد.

* علی نعمتی در دقیقه ۷۳ با مسعود زائر کاظمینی دچار درگیری شد و به همین دلیل طرفداران ملوان هم علیه او شعار دادند.

دیدگاه تان را بنویسید