نگرانی رئالی ها پیش از ال کلاسیکو

مصدومیت جود بلینگام مادریدی ها را پیش از ال کلاسیکوی حساس نگران کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رئال مادرید روز شنبه در چارچوب رقابت‌های هفته یازدهم لالیگا باید در ورزشگاه خانگی بارسلونا روبروی این تیم قرار بگیرد. 

این دیدار همیشه و در هر شرایطی برای هر دو تیم و هواداران‌شان حساس است اما وضعیت جدول رده‌بندی لالیگا و اختلاف یک امتیازی شاگردان کارلو آنچلوتی در صدر جدول با رقیب قدیمی این حساسیت را بیش از پیش افزایش داده است. 

در حالی که بارسلونا با مصدومان بسیاری روبرو است که مشخص نیست به موقع برای حضور در این بازی آماده شوند، حالا رئال مادرید هم با مشکل بزرگی روبرو شده که ممکن است ضربه سختی به آنها بزند و آن هم مصدومیت بلینگام است.

گفته شده بود که بلینگام پس از پایان بازی برابر براگا در لیگ قهرمانان احساس درد داشت و کمی لنگ می‌زد. کارلو آنچلوتی تاکید کرده بود که این مصدومیت جدی نیست و او مشکلی برای حضور در میدان نخواهد داشت. 

اما حالا روزنامه مارکا خبر داده که کادر پزشکی رئال مادرید نگران شرایط این بازیکن است و او قرار است امروز چند آزمایش و اسکن بدهد تا مشخص شود که آیا می‌تواند این تیم را در بازی روز شنبه برابر بارسلونا همراهی کند یا خیر. 

اگر پاسخ این سوال منفی باشد، ضربه بزرگی به رئال خواهد خورد چون آنها بهترین بازیکن این فصل و ناجی تیم‌شان را در یکی از حساس‌ترین دیدارها در اختیار نخواهند داشت و جای خالی این ستاره انگلیسی به این آسانی پر نخواهد شد. 

 

دیدگاه تان را بنویسید