حذف گلشادنژاد و عدالتی از کاراته قهرمانی جهان

دو ملی پوش کاراته ایران از مسابقات جهانی حذف شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روز دوم بیست و پنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان از ظهر امروز (چهارشنبه 3 آبان) در شهر بوداپست کشور مجارستان آغاز شد و دو نماینده کاراته کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند.

در وزن 75- کیلوگرم، سامان عدالتی در گام نخست به مصاف فرانسیسکو آویلا ایبارا خوزه از مکزیک رفت و با نتیجه 5 بر 3 مقابل حریف خود به برتری رسید. او در دومین دیدار خود با نتیجه 8 بر 2 مغلوب برایان ویلکینز برندون از انگلیس شد. عدالتی با شکست کاراته‌کا انگلیسی در دور بعد مقابل نماینده اوکراین از دور مسابقات کنار رفت.

آتوسا گلشادنژاد نیز در وزن 61- کیلوگرم در دور نخست مقابل لین سنل از هلند به برتری 8 بر صفر رسید و در دور بعد نیز با نتیجه 2 بر یک از سد دانیله فن ویک از آفریقای جنوبی گذشت. او در دور سوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب تام هوآنگ از چین تایپه شد. با شکست کاراته‌کا چین تاپیه در دور بعد مقابل نماینده چین، آتوسا گلشادنژاد از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات و تا ساعاتی دیگر سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم، فاطمه سعادتی در وزن 55- کیلوگرم، علی مسکینی در وزن 60- کیلوگرم و امیررضا برزویی در وزن 67- کیلوگرم به روی تاتامی خواهند رفت.

در رقابت‌های روز گذشته مهدی خدابخشی فینالیست شد و سجاد گنج‌زاده به دیدار رده‌بندی راه یافت. مبینا حیدری، لیلا برجعلیف مهسا افسانه و محمدصدرا شیدزی نیز از دور مسابقات کنار رفتند.

بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور هزار و 149 کاراته‌کا از 113 کشور جهان از 2 لغایت 7 آبان ماه در بوداپست مجارستان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید