ورود متفاوت گل محمدی به دعوای فوتبالی ها و غیرفوتبالی ها

گل محمدی از درگیری ایجاد شده میان اهالی فوتبال و غیرفوتبال ابراز ناراحتی کرد و تمام ورزشکاران را شایسته بهترین امکانات و شرایط دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روزهای اخیر درگیری مجازی و زشت میان اهالی فوتبال و غیرفوتبال را که با صحبت های محمدحسین کنعانی زادگان درباره حواله میلیاردی آغاز شد واکنش گل محمدی را هم به همراه داشت.

سرمربی پرسپولیس معتقد است بازیکنش کنعانی زادگان وارد درگیری نشده است و تنها صحبت های اغراق آمیزی را مطرح کرده است. گل محمدی همچنین به اهالی غیرفوتبال بابت مشکلات و عدم توجه مسئولان حق داد.

گل محمدی در این باره گفت: کنعانی‌زادگان وارد بازی نشد. او مصاحبه‌ای انجام داد و حرف‌هایی که نباید را زد. او یکسری صحبت‌هایی انجام داد که واقعی نبود و روی مبالغی که گفت بزرگ‌نمایی کرد. اصلاً چنین چیزی نیست. ما شاهد موضع‌گیری برخی ورزشکاران بودیم که من همین جا از آنها می‌خواهم فضای ورزش را با صحبت‌های خودمان خراب نکنیم. من می‌دانم سایر ورزشکاران برای مردم کشور زحمت می‌کشند و حق‌شان است بهترین امکانات را در اختیار داشته باشند. باید به همه ورزشکارانی که به مردم خدمت می‌کنند، رسیدگی شود و هیچ وقت نباید تبعیض وجود داشته باشد. من هم با این بحث موافق هستم، چون بالاخره در دنیای حرفه‌ای فرقی بین یک دونده‌ قهرمان با رشته دیگری وجود ندارد. بحث فوتبالیست‌ها در همه جای دنیا متفاوت است و می‌بینیم با توجه به استقبالی که از فوتبال در دنیا می‌شود، شاهد چه قراردادهایی هستیم و این قراردادها بیشتر از سایر رشته‌های ورزشی دیگر است، ولی در هر صورت همه آنهایی که زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند برای مردم  افتخارآفرینی داشته باشند، شایسته بهترین‌ها هستند.

 

دیدگاه تان را بنویسید