واکنش سازمان لیگ به عصبانیت هاشمی نسب

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که مهدی هاشمی نسب هنوز مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از فارس؛ سهیل مهدی در مورد تعیین تکلیف محل میزبانی استقلال از آلومینیوم اراک درحالی که پس از مطرح شدن نام جزیره کیش اکنون درمورد انتقال بازی به قزوین هم صحبت می‌شود اما اعضای این تیم بر انجام بازی در استادیوم آزادی تاکید دارند، اظهار داشت: زمین مسابقه را خود باشگاه اعلام می‌کند. ما درخواستی از باشگاه نداشته‌ایم و هنوز تصمیم نگرفته‌ایم.

استقلال-آلومینیوم در آزادی مگر اینکه تصمیم جدیدی گرفته شود

وی در مورد اینکه با این شرایط بازی قطعا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود مگر اینکه مورد جدیدی اعلام شود، عنوان کرد: بله، دقیقا، همینطور است. درمورد اینکه استادیوم آزادی باید هرچه زودتر به بحث ترمیم چمن برسد شکی نیست اما مالیکت استادیوم خارج از حیطه سازمان لیگ و طرف قرارداد با باشگاه است. این تصمیمی است که باید باشگاه و مالک ورزشگاه خودشان بگیرند و اعلام کنند یا اگر باشگاه بخواهد ورزشگاهی را جایگزین کند باید به ما بگوید تا سازمان لیگ تصمیم گیری کند.

مهدی درمورد اینکه مسئولان ورزشگاه آزادی به سازمان لیگ اعلام کرده‌اند که این ورزشگاه ظرفیت برگزاری پرفشار مسابقات را ندارد، گفت: بله، اعلام کرده‌اند. ما هم اعلام این ورزشگاه را به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتقل کردیم. حالا خودشان می‌دانند با طرف قراردادشان که استادیوم آزادی است.

هاشمی نسب مجوز موقت داشت

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در خصوص صحبت‌های مهدی هاشمی نسب پس از دیدار استقلال و هوادار و اعتراض او جلوگیری از حضور روی نیمکت این تیم، عنوان کرد: ضمن احترامی که برای باشگاه استقلال قائلم، نام او در لیست نبود. در 2 بازی اولی که هاشمی نسب روی نیمکت نشست، چون مدارکش در اختیار کمیته نقل و انتقالات بود، مجوز موقت داده شد روی نیمکت بنشیند تا مدارک کامل شود. چون مدارک را کامل نکردند و نامش در لیست هم نبود، بدیهی است که مجوز حضور روی نیمکت هم صادر نشود چون به عنوان مثال اگر کارت زرد بگیرد نمی‌توان آن را ثبت کرد.

با ناظر برخورد کردیم

وی افزود: شخص مهدی هاشمی نسب برای من قابل احترام است اما براساس قوانین برگزاری، یکی دو جلسه اول کمیته نقل و انتقالات به شرط تکمیل مدارک، به باشگاه فرصت داده می‌شود که هنوز این اتفاق نیفتاده است. این غیرعادی نیست و ممکن است در همه هفته‌ها اتفاق بیفتد اما چون هاشمی نسب فرد بزرگی در فوتبال ما است این اتفاق به چشم آمد. 2بازی در خدمت هاشمی نسب بودیم، هفته پنجم که دربی بود معوق شد. هفته بعد از آن ناظر ما اشتباه کرده بود که برخورد کردیم و چند هفته از نظارت کنار گذاشته شد. برای این بازی به خاطر تکمیل نبودن مدارک تذکر لازم داده شد.

مهدی در مورد اینکه یعنی در بازی قبلی استقلال هم هاشمی نسب مجاز به حضور روی نیمکت نبوده، گفت: اشتباه ناظر ما بوده و از او خواستیم توضیحات لازم را بدهد. چون عادت کرده‌ایم هاشمی نسب را همیشه روی نیمکت تیم‌های مختلف ببینیم، او هم ذهنی و چشمی کار را پیش برده بود. نه فقط هاشمی نسب، هر شخص دیگری بخواهد روی نیمکت بنشیند، حتی اگر کارت آن‌ها هم نزدیک بازی صادر شده یا اصلا صادر نشده باشد، باید در لیست باشگاه باشند تا اگر داور کارتی داد قابل ثبت باشد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مورد اینکه آیا نبود مدیر رسانه‌‌ای روی نیمکت استقلال اشکالی را به وجود نمی‌آورد، عنوان کرد: اگر باشد چه بهتر اما جزو ارکان قانونی و الزامی حضور روی نیمکت نیست. حداقل 3 نفر شامل مدیر، سرمربی و پزشک تیم باید روی نیمکت باشند. بقیه عزیزان می‌توانند حضور داشته باشند اما الزام قانونی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید