برد شیرین لیورپول در دربی با درخشش فرعون

تیم فوتبال لیورپول با ۲ گل مقابل اورتون برنده شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ هفته نهم لیگ برتر انگلیس، عصر امروز (شنبه) با برگزاری یک بازی از ساعت 15 به وقت تهران آغاز شد که در آن تیم‌‌های همشهری لیورپول و اورتون در ورزشگاه آنفیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند و این بازی را لیورپول با نتیجه 2 بر صفر به سود خود خاتمه داد.

گل نخست این بازی را محمد صلاح مهاجم مصری لیورپول در دقیقه 75 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و این در حالی بود که اورتون از دقیقه 37 با اخراج مدافعش اشلی یانگ 10 نفره به بازی ادامه داد. دومین گل بازی که اورتون را از کسب امتیاز مأیوس کرد را هم صلاح در دقیقه هفتم وقت‌‌های تلف شده نیمه دوم از روی یک ضدحمله و با پاس داروین نونیس به ثمر رساند.

با این پیروزی روند شکست‌ناپذیری لیورپول در دربی‌های مرسی‌ساید ادامه پیدا کرد. آخرین باخت لیورپول برابر رقیب همشهری ماه فوریه سال 21 بود که آن باخت، تنها شکست لیورپولی‌ها در 25 دربی اخیر مرسی‌ساید در لیگ برتر انگلیس بود.

این نتیجه لیورپول را به ششمین پیروزی‌اش در این فصل رساند و این تیم را با 20 امتیاز موقتاً در صدر جدول لیگ برتر انگلیس قرار می‌دهد. این در حالیست که تاتنهام و آرسنال هم هر دو با 20 امتیاز از 8 بازی و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید