از جدل لفظی فکری با یک خبرنگار تا تعویض هایی که بلای جان هوادار شد!

سرمربی هوادار تعویض های اجباری را دلیل اصلی شکست تیمش مقابل استقلال دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ محمود فکری در نشست خبری پس از دیدار تیم فوتبال هوادار مقابل استقلال که به شکست 3 بر 2 شاگردانش انجامید، اظهار داشت: به بازیکنان تیمم خسته نباشید می‌گویم که بازی خوبی انجام دادند و به استقلالی‌ها بابت بردشان تبریک می‌گویم. بازی در هر دو نیمه قشنگ بود، دیداری که پنج گل داشت. مطمئناً بینندگان بازی از تماشای مسابقه لذت بردند.

وی افزود: متأسفانه مصدومیت بازیکنان و تعویض‌های اجباری کارمان را خراب کرد. ما در دو مرحله تعویض‌مان را انجام دادیم و در مرحله سوم باید سه تعویض انجام می‌دادیم که گیر کردیم. این موضوع کارمان را خراب کرد. قصد داشتیم آن نقاطی را که ضعف داشتیم با تعویض برطرف کنیم، اما نشد. بازی قشنگ و جوانمردانه‌ای بود و هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند. خدا را شکر مورد اخلاقی بین بازیکنان، کادر فنی و هواداران نبود و الحمدالله بازی خوبی انجام شد. ما بازنده بازی بودیم و بار دیگر به استقلال و هوادارانش تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا نظم تیمش به‌هم ریخت، گفت: همانطور که گفتم تعویض اجباری در نیمه اول داشتیم که یک مرحله تعویض را از ما گرفت. در نیمه دوم نیز تعویض اجباری دیگری داشتیم. شاید در بحث تاکتیکی نتوانستیم در این مرحله کاری انجام دهیم. در اواخر بازی تیم را تهاجمی کردیم که شاید دیر شده بود.

فکری راجع به اینکه در هفت دیدار گذشته پنج امتیاز کسب کرده‌اند و آیا از نتایج تیمش رضایت دارد یا نه، خاطرنشان کرد: ما استقلال و پرسپولیس نیستیم که از هفت بازی 21 امتیاز بگیریم. نتایجی که گرفتیم نتایجی نبود که من و بازیکنان راضی باشیم. می‌توانستیم دو سه امتیاز بیشتر داشته باشیم، ولی فوتبال است و کاری نمی‌توان کرد. ما کمترین بودجه را در بین تیم‌ها داریم و زیر 80 میلیارد تومان هستیم. باید بازیکنان را جمع و جور کنیم تا با روحیه‌ای بهتر امتیازهای لازم را کسب کنیم.

وی در مورد اقدام باشگاه استقلال برای قدردانی از او و تشویق هواداران این تیم گفت: من در مصاحبه قبل از بازی گفتم هر چقدر به پیشکسوتان احترام بگذاریم، کسانی که زحمت کشیدند فرهنگ باشگاه و طرفداران را نشان می‌دهد. در رختکن بودم که می‌شنیدم هواداران بازیکنانی را که قبلاً در استقلال بودند، تشویق می‌کنند. من که وارد زمین شدم، تشویقم کردند. ما نیاز به این تشویق‌ها نداریم و باشگاه استقلال باید فرهنگ بزرگش را نشان دهد، فرهنگش امروز بود. در فضای خوبی بازی برگزار شد. اگر به ما بی‌احترامی می‌کردند شاید باز هم بازی را می‌بردند، ولی امروز احترام گذاشتند. احترام گذاشتن چیزی نیست که نتیجه بازی را مشخص می‌کند. برای استقلال آرزوی موفقیت و قهرمانی دارم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در واکنش به طرح این موضوع که انتظار می‌رفت تیمش پس از زدن دو گل عقب‌نشینی کند، تصریح کرد: برنامه‌های ما را تعویض‌های اجباری خراب کرد، وگرنه هم می‌توانستیم جلو بازی کنیم و هم گل‌های‌مان را حفظ کنیم. اگر پنالتی نمی‌دادیم شاید استقلال در جریان بازی به گل نمی‌رسید. نتیجه 2 بر یک یا 2 بر صفر نتیجه مطمئنی نیست. تیم ما جایی که می‌توانست جلو بازی کرد و جایی که نمی‌توانست عقب می‌کشید. در نیمه دوم، فرصت بیشتری برای تعویض داشتیم. شاید باید زودتر تعویض می‌کردیم و نقاط ضعف‌مان را پوشش می‌دادیم.

در ادامه همان خبرنگار به فکری گفت که لبخند روی لبان‌تان است که سرمربی هوادار گفت: شما هر چیزی که دوست دارید، برداشت کنید. شما ناراحت هستید که می‌خندم یا خوشحال هستید؟ اگر خوشحالی برو جشن بگیر!

دیدگاه تان را بنویسید