جام مهر ماندگار با حضور جباری پایان یافت

مسابقات فوتبال مدارس روستایی منطقه پلان شهرستان چابهار با برگزاری مسابقات رده‌بندی و نهایی پایان یافت و مجتبی جباری، ملی‌پوش محبوب و محجوب تیم استقلال جوایز برندگان را اهدا کرد. این مسابقات با عنوان جام مهر ماندگار در زمین چمن مجتمع آموزشی مهر دانش روستای جنگارک برگزار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ 16 تیم از مدارس روستایی منطقه پلان شهرستان چابهار در جام مهر ماندگار حضور یافتند. این تیم‌ها در دوره نونهالان و نوجوانان به مدت سه روز با هم به رقابت پرداختند و در نهایت تیم روستای اسحاق‌بازار در رده نونهالان و تیم روستای گارکندی در رده نوجوانان جام قهرمانی را بالای سر بردند.

این برای نخستین بار است که مسابقاتی استاندارد بین تیم‌های فوتبال مدارس روستایی منطقه محروم پلان برگزار می‌شود.

مجتبی جباری، عضو سابق تیم استقلال تهران میهمان ویژه این رویداد بود که در مراسم اختتامیه حضور یافت و جام و جوایز برترین‌ها را اهدا کرد. او با ابراز خوشحالی از حضور در جمع کودکان و نوجوانان روستاهای جنوب سیستان و بلوچستان، پیشنهاد کرد مسابقات آتی با برنامه‌ریزی وسیع‌تر و جلب مشارکت مدارس فوتبال شهرهای بزرگ، به عرصه‌ای برای استعدایابی و جذب کودکان و نوجوانان مستعد تبدیل شود.

جام مهر ماندگار به همت موسسه خیریه مهر ماندگار ناصری و با یاد شهید حسین علیمرادی، خیر مدرسه‌ساز با مشارکت دو تیم از روستای جنگارک و تیم‌هایی از مدارس ابتدایی روستاهای سیدبار، لانیاری، عورکی، جنگارک بالا، بلنگی، چوتانی، بجار بازار، اسحاق بازار و تیم‌های دبیرستان روستاهای دج، عرب‌زهی، ابونصر غرابی، عورکی، پیرسهراب و گارکندی برگزار شد. در نهایت از تیم نونهال‌ها، روستای اسحاق بازار اول شد . از تیم نوجوان‌ها هم روستای گارکندی اول شد.

در رده نوجوانان، پس از روستای گارکندی، مدارس روستایی عرب‌زهی و ابونصر غرابی نشان‌های نقره و برنز مسابقات را به گردن آویختند. در رده نونهالان هم تیم‌های مدارس سیدبار و بلنگی مقام‌های دوم و سوم را به دست آورند.

سیدمجید ناصری، رئیس هئیت مدیره موسسه مهر ماندگار ناصری در مراسم اختتامیه اعلام کرد برنامه‌ریزی برای برگزاری مسابقات وزرشی در سایر رشته‌ها، برگزاری دوره‌های آموزش ارتقای دانش و مهارت مربیان ورزشی منطقه و افزودن بر کیفیت دوره‌های آتی جام مهر ماندگار آغاز شده است. ناصری با تشریح دستاوردهای فعالیت‌های خیریه اجتماع‌محور، آمادگی این موسسه برای به اشتراک‌گذاشتن این تجربه با سایر موسسات خیریه و کنشگران اجتماعی فعال در سیستان و بلوچستان را اعلام کرد.  

 

 

دیدگاه تان را بنویسید