اظهارنظر بازیکنان پرسپولیس و پیکان در هفته ششم لیگ برتر

بازیکنان پرسپولیس از برد پیکان ابراز رضایت کردند و پیکانی ها نیز به تمجید از عملکرد تیمشان پرداختند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سروش رفیعی، بازیکن پرسپولیس پس از پیروزی ۳ بر یک امروز (پنجشنبه) این تیم مقابل پیکان اظهار کرد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم. ما فکر می‌کردیم که با توجه به شکل زمین، کیفت چمن خوب است. با این حال ظاهر زمین خیلی خوب بود اما زیر زمین بسیار نرم بود که خطر زیادی داشت. مهم این است در شرایطی که هم به خاطر مصدومیت چند نفر از بازیکنان خوبمان دچار فشار عصبی شده بودیم و هم مسائل حاشیه‌ای، توانستیم سه امتیاز را بگیریم. همچنین جوانانمان بازی کردند و بازی خوبی بود.

او درباره غیبت هفته گذشته یحیی گل‌محمدی گفت: در مورد این مسائل خود او صحبت کرد. این مشکلات هیچ‌وقت قرار نیست حل شوند مگر این که باشگاه‌ها در ایران حق پخش بگیرند و بتوانند از برند و هوادارانشان استفاده کنند. تا وقتی که باشگاه‌ها مثل همه جای دنیا درآمدزایی نکنند، این مشکلات وجود خواهند داشت. نظر من فقط این است که پارسال قبل از شروع فصل، ۱۰۰ درصد قراردادمان را گرفته بودیم اما باتوجه به این که قراردادمان نسبت به تیم‌های دیگر پایین‌تر بود، آپشن‌هایمان که قابل توجه بود را نگرفتیم و نمی‌توانیم بگوییم تسویه شدیم. البته من تا حدی به باشگاه حق می‌دهم ولی من حرفم را ابتدا گفتم. تا زمانی که باشگاه‌ها نتوانند درآمدزایی کنند، این مشکلات وجود خواهد داشت. فوتبال ما خصوصی نمی‌شود و اگر آدمی عقل در سرش باشد، استقلال و پرسپولیس را نمی‌خرد. یا اراده‌ای پشت آن وجود ندارد یا نمی‌گذارند این کار انجام شود.

بازیکن پرسپولیس درباره دعوت نشدن به تیم‌ملی بیان کرد: نظر لطف شماست. من هم به همان اندازه که باقی بچه‌ها تاثیر داشتند، در قهرمانی‌های پرسپولیس تاثیر داشتم. تیم‌ملی یک بحث ملی است و تمام تلاشم را می‌کنم که دعوت شوم. من آقای قلعه‌نویی را می‌شناسم و اگر او صلاح ببیند من را دعوت خواهد کرد. در غیر این صورت برای تیم‌ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

رفیعی درباره فهرست مصدومان پرسپولیس گفت: قبل از بازی علی خدادادی، عنایت، مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسین سلمانی، میلاد سرلک و وحید امیری را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم. ما پشت آنها هستیم. مصدومیت جزئی از فوتبال است. مرتضی تجربه مصدومیت داشته و می‌تواند این موضوع را بهتر جلو ببرد. مصدومیت قسمتی از کار ماست. من اسم این را بدشانسی می‌گذارم. ما مشکلی بابت بدنسازی و تمرینی نداریم. دو عامل تاثیرگذار است. اینها اتفاق است مانند اتفاقی که برای مرتضی پورعلی گنجی افتاد که آماده‌ترین بدن هم مصدوم می‌شد. با این حال وقتی از لحاظ ذهنی به خاطر حواشی تمرکز نداشته باشی، مصدومیت پیش می‌آید. همچنین شاید برنامه‌ریزی اشتباه تاثیرگذار باشد. از طرفی یاسین به خاطر فشار بیش از حد مصدوم شد و باقی نفرات هم روی فرم نباشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی رفع شد که به تمرینات بازگشتند؟ توضیح داد: ما بازیکنان امیدواریم. زمانی که به تمرین برگشتیم، اتفاقی نیفتاده بود. با صحبت‌های آقا یحیی به تمرینات برگشتیم. هیات مدیره قول داده که تمام تلاشش را می‌کند تا مشکلات حل شود.

رفیعی در ادامه درباره کلاهبرداری هنگفت از بازیکنان پرسپولیس اظهار کرد: من در جریان این کار نبودم چون خودم درگیرش نبودم. اطلاعات کاملی ندارم. این می‌تواند یکی از عواملی باشد که ذهن هواداران درگیر باشد.

او درباره حضور بانوان در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین گفت: چند بازی است که بانوان به ورزشگاه آمده‌اند. اتفاق خاصی افتاده است؟ با وجود اینکه به آنها کم لطفی می‌شود، باز هم همه خوشحال هستند. من وقتی با خانواده‌ام به استادیوم می‌آیم، سعی می‌کنم حرفی نزنم که خانواده‌ام بشنود. اگر یک مقدار حرفه‌ای‌تر فکر کنیم مردم لذت بیشتری از فوتبال می‌برند.

 

علی نعمتی نیز اظهار کرد: بازی خوبی بود و ما در هر بازی محکوم به برد هستیم. خوشحالم که سه امتیاز را گرفتیم. از هوادارانمان ممنونم که اینجا هم از ما حمایت کردند. حالا برای هفته آینده لیگ قهرمانان آماده می‌شویم.  بازی خوبی با وجود مصدومان زیاد داشتیم. ما همه تلاشمان را می‌کنیم که در لیگ قهرمانان هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

دانیال اسماعیلی‌فر درمورد برتری سه بر یک پرسپولیس مقابل پیکان، اظهار داشت: خدا را شکر بابت این 3 امتیاز. بازی بسیار سختی بود. برای ما هم عجیب و غریب است که با وجود بزرگی تهران باید برای بازی به قزوین بیاییم. البته زمین هم با وجود زیبا بودن، شرایط خیلی جالبی نداشت. خیلی شُل بود اما خدا را شکر توانستیم سه امتیاز این بازی را مقابل تیم خوب پیکان به دست آوریم.

وی درمورد شانس پرسپولیس برای قهرمانی در این فصل، گفت: از الان خیلی زود است که درمورد قهرمانی حرف بزنیم. اگر الان در این مورد حرف بزنیم، به رقیبان خود بی‌احترامی کرده‌ایم. بازی به بازی پیش می‌رویم و با امید به خدا هر تیمی قوی‌تر باشد، دنبال قهرمانی است.

بازیکن پرسپولیس درمورد شرایط ورزشگاه، توضیح داد: ورزشگاه خوبی بود اما چمن برای بازی کردن شرایط خوبی نداشت زیرا بلند و شُل بود و شرایط برای ما و پیکان سخت شده بود. به هرحال موضوع مهم کسب 3 امتیاز بود که به آن رسیدیم

اسماعیلی‌فر درمورد هت تریک شهاب زاهدی در این بازی، گفت: برای او خیلی خوشحال هستم زیرا فوتبالیست خیلی خوبی است و امیدوارم همین روند را ادامه بدهد.

 

حامد پاکدل بازیکن تیم فوتبال پیکان پس از این شکست گفت: از لحاظ تاکتیکی بازی خیلی خوب و جذابی را شاهد بودیم. بضاعت تیم فوتبال پیکان همین است. میانگین سنی تیم فوتبال پیکان نسبت به تیم‌های حاضر در لیگ برتر پایین‌تر است. می‌توانم بگویم که کم‌هزینه‌ترین تیم لیگ برتری هستیم. با این تفاصیل قابل قیاس با تیم بزرگی مانند پرسپولیس که یکی از تیم‌های بزرگ آسیاست، نیستیم. خوشحالم که امروز بازی خوبی از طرف دو تیم شاهد بودیم. تیم ما در این رقابت موقعیت‌های زیادی داشت. چمن هم یک مقدار بازی را تحت تاثیر خود قرار داد. این ظرفیت و پتانسیل ورزشگاه ایران است که یک زمین مناسب نداریم. تیم‌هایی هم هستند که بخواهند بازی روی زمین انجام دهند که کیفیت چمن باعث سخت شدن کار آنها می‌شود.

ایمان صادقی بازیکن تیم پیکان پس از این بازی گفت: زمین بازی کیفت خوبی داشت و از این بابت مشکل نبود. تیم ما موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کرد اما از آن استفاده‌ نکردیم. پرسپولیس از موقعیت‌های خود استفاده کرد و توانست برنده دیدار باشد. در خصوص داوری هم باید بگویم که تا جایی که من بازی را دیدم داوری خوب انجام شد. پرسپولیس تنها ۱۱ بازیکن ندارد بلکه تیم خود را طوری می‌بندد که در آخر فصل قهرمان شود. بازیکنان روی نیمکت تیم فوتبال پرسپولیس هم کیفیت بالایی دارند. امروز بازیکنان ذخیره پرسپولیس کیفیت خود را به نمایش گذاشتند. بازیکنان تیم ما هم خیلی خوب تلاش کردند و موقعیت‌های خوبی را روی دروازه حریف ایجاد کردند. بازیکنان تیم ما بازیکنان جوانی هستند اما توانستیم موقعیت ایجاد کنیم. جوانی و سن کم تیم ما باعث شد امروز نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید