یک موافقت و یک مخالفت سازمان لیگ با استقلال

سهیل مهدی اعلام کرد که سازمان لیگ مشکلی با برگزاری بازی های استقلال در شهر مشهد ندارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از تسنیم؛ سهیل مهدی مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره اظهارات شب گذشته علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر درخواست میزبانی بازی‌های خانگی استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد، اظهار داشت: چند روز پیش اعلام کردیم که چمن ورزشگاه آزادی نیاز به مرمت دارد و اگر پرسپولیس و استقلال درخواستی برای برگزاری بازی‌های خانگی‌شان در ورزشگاهی غیر از آزادی بدهند، حرفی نداریم و استقبال می‌کنیم. آقای خطیر صحبت از میزبانی استقلال در ورزشگاه امام رضا(ع) کرده‌اند و اگر رسماً به سازمان لیگ درخواست بدهند، این موضوع را بررسی می‌کنیم.

وی در مورد اینکه آیا اداره‌کل ورزش خراسان رضوی با درخواست استقلال موافقت می‌کند یا نه، تصریح کرد: قاعدتاً باید تأییدیه شهر میزبان را بگیرد چون وقتی میزبانی به شهر دیگری می‌رود تمام عوامل اجرایی از یگان ویژه گرفته تا صداوسیما را درگیر می‌کند. چمن ورزشگاه آزادی به‌سرعت باید عوض شود، به همین دلیل از درخواست استقلال و پرسپولیس برای میزبانی در ورزشگاه دیگری استقبال می‌کنیم، اما اجبار هم نخواهیم کرد.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ در خصوص اینکه پرسپولیس درخواست بازی در کدام ورزشگاه را داده است، گفت: هنوز چیزی اعلام نکرده‌اند. در صحبت‌های شفاهی مسائلی مطرح شد اما رسماً درخواستی ارائه نشده است. ورزشگاه آزادی تا پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا میزبان تیم‌های پرسپولیس و نساجی مازندران خواهد بود.

وی در خصوص زمان برگزاری دربی هفته پنجم لیگ برتر گفت: چند روزی نیاز به بررسی داریم تا زمان دقیق دربی را اعلام کنیم.

مهدی مسئول همچنین در واکنش به درخواست باشگاه استقلال مبنی بر تعویق یک روزه بازی با هوادار در لیگ برتر گفت: باشگاه استقلال درخواست تعویق بازی را داشت اما اگر یک روز بازی جابه‌جا شود، پرسپولیس باید به فاصله سه روز در لیگ قهرمانان آسیا در آزادی بازی کند و چمن ورزشگاه آزادی قابلیت برگزاری بازی در فاصله کم را ندارد. خیلی دوست داشتیم کمک کنیم، اما فرصت لازم برای جابه‌جایی بازی را نداریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید