مهدی: سعی می کنیم لیگ برتر زودتر تمام شود

رییس کمیته برگزاری سازمان لیگ ایران درباره شرایط ورزشگاه آزادی و مسابقات توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ سهیل مهدی درباره تعطیلی طولانی‌مدت لیگ برتر فوتبال ایران گفت: به واسطه نیازهای تیم ملی امید سعی کردیم بهترین شرایط را فراهم کنیم تا بهترین تدارک را داشته باشیم. از اینکه نتیجه لازم گرفته نشد خوشحال نیستیم اما وظیفه داریم از تیم‌های ملی حمایت کنیم. می‌پذیریم در برگزاری مسابقات تاخیر بوده اما این امکان را داریم تا هفته‌های آینده آن را جبران کنیم تا سر خط برگردیم. این وقفه برای تیم‌هایی که نماینده‌ای در تیم‌های ملی یا باشگاه‌های آسیا نداشتند نبود اما امیدوارم این وقفه را جبران کنیم.

او درباره اینکه اعلام شده تیم‌های پرسپولیس و استقلال باید به فکر ورزشگاه دیگری به جز آزادی باشند، خاطرنشان کرد: قرار نیست هیچ تیمی را به‌زور از ورزشگاه خانگی محروم کنیم اما اگر می‌خواهیم اتفاق ناخوشایند پرسپولیس و النصر نیفتد و با توجه به شرایط فصلی و بارش‌هایی که در پیش داریم، قرار شد اگر این دو باشگاه درخواست کنند بازی‌هایشان در ورزشگاه دیگری برگزار شود تا بازی پرسپولیس و نساجی در آسیا در شرایط بهتری در آزادی برگزار شود. این موضوع در اختیار خود باشگاه‌هاست و ما پذیرای پیشنهاد آنها هستیم.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا کماکان معتقد به برگزاری مسابقات تا مرداد هست، گفت: شاید تا آن موقع نتوانیم اما با بازبینی که داشتیم سعی می‌کنیم وقفه به‌وجودآمده را جبران کنیم.

مهدی درباره اینکه آیا بهتر نیست سوپرجام در تاریخ بهتری قبل از شروع لیگ برگزار شود، گفت: باید اول فصل صورت می‌گرفت اما در ایام سوگواری امام حسین(ع) بودیم و به همین خاطر به احترام این ایام نتوانستیم برگزار کنیم. مسلما باید در اول فصل برگزار شود اما از سوی دیگر برنامه‌های تیم ملی نیز دست ما را بست و مجبور شدیم در این موعد برگزار کنیم.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ درباره صحبت‌های اوزونیدیس مبنی بر بی‌احترامی به او در نشست خبری گفت: واقعیت این است که این اتفاق افتاده. مرسوم نبوده کنفرانس خبری بعد از بازی برگزار نشود. یک مقدار شاید به این برمی‌گردد که هم بازی پرسپولیس و هم نساجی مربی را سوار ماشین کردیم و آن طرف بردیم. بازی اول آسانسور کار می‌کرد اما در بازی دوم کار نمی‌کرد یا سقف اتاق کنفرانس یا سیستم صوتی به خاطر کارکردن پیمانکار مشکل داشت. ورزشگاه آزادی را به دندان می‌کشیم تا مسابقات را برگزار کنیم. وقتی کار ساخت‌وساز در جریان است مشکلات اینچنینی پیش می‌آید.

او درباره موضوع فشردگی لیگ و اینکه بازیکنان می‌گویند حاضرند هر سه روز یک بار بازی کنند، اظهار کرد: اصلاحیه در این زمینه داریم. از بازیکنان ممنونم که حاضرند سه روز یک بار بازی برگزار کنند اما وقتی به بازی مهم می‌خورند حرف‌های دیگری زده می‌شود. امسال تیم ملی امید برنامه ما را به هم زد و سعی می‌کنیم جبران کنیم.

سهیل مهدی درباره امکان میزبانی ورزشگاه تختی از بازی‌های لیگ برتر گفت: فقط بحث این ورزشگاه نیست. ورزشگاه شهر قدس یا ورزشگاه‌های دیگری هم هستند. شش یا هفت ورزشگاه در تهران از برگزاری بازی کنار رفته‌اند. ورزشگاه تختی شاید جایگزین خوبی به جای آزادی باشد. فکر می‌کنم چمن آزادی دیگر باید عوض شود و نیاز داریم ورزشگاه اضافه شود. باشگاه‌ها بروند این ورزشگاه‌ها را بگیرند و آماده کنند. ورزشگاه امام رضای مشهد هم یکی از ورزشگاه‌های خوب ماست که برگزاری بازی در آن به مدیریت استان و درخواست تیم‌ها برمی‌گردد. هیچ ورزشگاهی در کنترل ما نیست و به درخواست تیم‌ها و موافقت استان‌ها برمی‌گردد.

مهدی در پایان درباره نامزدی‌اش در انتخابات هیات فوتبال تهران و اینکه در صورت انتخاب آیا به کار در سازمان لیگ ادامه می‌دهد یا خیر، گفت: به نظرم طبق قانون نمی‌توانم در این سمت باشم.

 

دیدگاه تان را بنویسید