اعتراض تند سیرجانی ها از داوری مقابل پرسپولیس؛ گفتند دید نداشتیم اما دروغ است!

بازیکنان گل گهر به تصمیم داور روی صحنه جنجالی بازی مقابل پرسپولیس معترض شدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، مهدی ممی‌زاده پس از شکست یک بر صفر گل گهر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت: عملکرد خوبی داشتیم و گل هم زدیم که داور قبول نکرد. تیم داوری هم اشتباه خود را قبول دارد اما دیگر کاری نمی‌توان کرد. نه نتیجه و نه بازی بازنمی‌گردد. به پرسپولیس خسته نباشید و تبریک می‌گویم.

وی درمورد شرایط این فصل گل گهر ، توضیح داد: در چهار بازی ابتدایی میانگین هر بازی 2 امتیاز گرفتیم. امروز هم اگر آن گل قبول می‌شد، با مساوی بیرون می‌آمدیم. کاملا مشخص است که توپ گل شد. 2 بازی هم کمتر داریم.  پس از یک ماه تعطیلی بازی کردیم و در شرایط مسابقه هم نیستیم. اگر بازی‌ها پشت سر هم برگزار شود به سود ما است زیرا تیم خوبی داریم و مقابل تیم خوب پرسپولیس این موضوع را نشان دادیم. قطعا در آن حالت می‌توانیم بهتر کار کرده و بهتر نتیجه بگیریم.

مهدی تیکدری پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال گل گهر مقابل پرسپولیس، اظهار داشت:  خیلی خوب بازی کردیم و موقعیت به پرسپولیس ندادیم. هرچند پرسپولیس بیشتر توپ را در اختیار داشت اما با برنامه دفاع کردیم. گل مساوی را هم زدیم. هرچند کمک داور گفت من ندیدم اما صد در صد توپ گل شده بود. ‌باید بازی مساوی می‌شد اما به خاطر اشتباه داور نشد. اشتباهات داوری در ورزشگاه آزادی برای ما عادی شده است. دیگر چه اعتراضی کنیم. سال قبل یک مصاحبه تند کردیم اما با مصاحبه چیزی درست نمی‌شود. اشتباه هم است که بخواهیم به داوری اعتراض کنیم. ان‌شاءالله هرچه سریع‌تر شرایط ورود VAR به لیگ فراهم شود زیرا حیف است تیم‌ها 90 دقیقه زحمت بکشند و به زحمات‌شان به هدر برود. ما سانتر کردیم و توپ به گل رفت اما کمک داور می‌گوید من من ندیدم. دیگر چه بگویم. باز هم تلاش می‌کنیم.

بازیکن تیم گل گهر تاکید کرد: نزدیک یک ماه لیگ تعطیل است. برای بازی یک ماه آینده باید تمرین کنیم و امیدوارم هرچه سریع‌تر برنامه‌ریزی لیگ هم درست شود. در تمام دنیا هر 4-3 روز یک بار بازی می‌کنند. ما واقعا اذیت می‌شویم زیرا در طول فصل باید چند بار برنامه ریزی کنیم. هر 20 روز یا یک ماه بازی کردن خیلی سخت است.

بهنام برزای پس از دیدار دو تیم گل گهر و پرسپولیس، اظهار داشت: واقعا 3-2 بازی به پرسپولیس می‌بازیم اما در هیچ کدام حق ما این نبود. بروید ببینید. واقعا نمی‌دانم چه بگویم. تیم‌های دیگر هم تلاش می‌کنند. 

بازیکن گل گهر با بیان اینکه صحبتی با داوران دارم، گفت: واقعا مگر می شود این توپ را گل نگرفت؟ ما داخل زمین متوجه شدیم توپ گل شد، داور و کمک داور چگونه گل را نگرفتند؟ واقعا از داوران خواهش می‌کنم کمی دقت کنند. ما هم تلاش می‌کنیم. ما هم هزینه می‌کنیم. یک ماه است زحمت می‌کشیم. مگر می‌شود حقمان را اینطور بخورند؟ وسط زمین خیلی مشخص بود، توپ را از رفیعی گرفتم و بدنم را جلوی او گذاشتم اما داور خطا گرفت. همه سوت‌ها را به نفع آن‌ها زد. مگر می شود صحنه‌های 70 به 30 را هم به نفع آن ها سوت بزنید؟ به خدا خیلی در حق تیم‌های شهرستانی ظلم می‌کنند. داوران کمی دقت کنند.

هافبک گل گهر در خصوص اینکه شکل بازی این تیم انتظارات را برآورده نمی‌کند، عنوان کرد: امروز مگر پرسپولیس چه کار کرد؟ ما که بیشتر از آن‌ها موقعیت داشتیم. از تک موقعیت‌شان به گل رسیدند. چند موقعیت داشتیم که گل نشد اما واقعا داور در این بازی‌ها خیلی تاثیرگذار هستند. ما خوب بازی کردیم. توپ یک متر درون گل بود. به ما گفتند صحبت نکنید اما مگر می‌شود؟ حق‌مان را می‌خورند. به چه کسی باید بگوییم؟ همه دیدند توپ گل شد. تماشاگران هم  دیدند توپ گل شد. به کمک داور گفتیم گل شد گفت دید نداشتم! مگر می‌شود؟ به خدا این‌ها دروغ است و یک چیزی هست!

دیدگاه تان را بنویسید