مس رفسنجان۰-۱ استقلال

استقلال گل نزده سه امتیاز به تهران برد+ عکس و ویدیوی گل

استقلال در هفته هفتم لیگ برتر با یک گل مس رفسنجان را در خانه این تیم شکست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم لیگ برتر در رفسنجان به مصاف مس این شهر رفت و با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید. تک گل این مسابقه را میثم مجیدی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

 

استقلال: حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، سعید مهری، کوین یامگا، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، آرمان رمضانی و آرش رضاوند

مس رفسنجان: داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد، سجاد شهباززاده و لوسیانو پریرا

این بازی با حاشیه های عجیبی و غریبی همراه شد و حتی در فاصله یک ساعت مانده تا شروع مسابقه مشخص نبود که تماشاگران اجازه حضور در ورزشگاه را دارند یانه! در نهایت دقایقی قبل از زدن سوت که نه در زمان مقرر 17:45 بود و نه 18 بازی با حضور تماشاگران شروع شد! (اتفاقات کامل را اینجا بخوانید)

مهرداد محمدی استقلال تهران مس رفسنجان استقلال مس رفسنجان

گزارش بازی

دقیقه 20 روی ارسال خوب به محوطه جریمه مس می‌رفت تا اولین گل استقلال به ثمر برسد، ولی ضربه سر بی‌دقت آرمان رمضانی از کنار دروازه به بیرون رفت. دقیقه 21 مهرداد محمدی چسبیده به محوطه جریمه مس سرنگون شد که استقلالی‌ها اعتقاد به خطای پنالتی داشتند. دقیقه 24 محمدی در برخورد با بازیکن مس از داور کارت زرد دریافت کرد.دقیقه 26: فرشید باقری با خطا روی سعید مهری با کارت زرد جریمه شد. دقیقه 41  شوت آرمان رمضانی را دروازه‌بان مس از منطقه خطر دور کرد. ارسال یک توپ از سوی مهری با اشتباه میثم تیموری همراه شد تا این بازیکن در دقیقه ۵۲ دروازه تیم خود را به اشتباه باز کند.

استقلال مس رفسنجان استقلال تهران مس رفسنجان

 

گل اول استقلال به مس رفسنجان توسط میثم تیموری ( گل بخودی) در دقیقه 52

 

هفته هفتم

تیم نتیجه نتیجه تیم تاریخ ساعت
شمس آذر 1 2 ذوب آهن پنج شنبه 13 مهر 17:15
آلومینیوم 0 4 تراکتور پنج شنبه 13 مهر 17:15
استقلال خ 0 1 پیکان پنج شنبه 13 مهر 19:30
هوادار 0 1 فولاد جمعه 14 مهر 17
مس رفسنجان 0 1 استقلال شنبه 15 مهر 17:45
سپاهان     صنعت نفت شنبه 15 مهر 19:45
ملوان     نساجی یکشنبه 16 مهر 17:15
پرسپولیس     گل گهر سیرجان یکشنبه 16 مهر 19:15

دیدگاه تان را بنویسید