دختر نقره ای ایران در گفت و گو با جِی پلاس؛

جاور: حرف هایمان تکراری است اما اتفاقی نمی افتد!

ملی پوش روئینگ ایران که در بازی های آسیایی دو مدال نقره تیمی گرفت به عدم توجه کافی به قایقرانی با وجود مدال آوری انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

مهسا جاور قایقران ایران در گفت و گو با خبرنگار ورزشی جِی پلاس، در خصوص بازی‌های آسیایی و کسب مدال نقره روئینگ سنگین وزن چهار نفره زنان گفت: برای این رقابت دو سال در اردو بودیم و چهار پنج ماه آخر برای ارنج تست دادیم که بهترین رکوردهای ایران را ثبت کردیم و خدا را شکر مسابقات خوبی هم  داشتیم. چین به دلیل میزبانی قهرمان جهان و انتخابی المپیک خود را سر خط آورده بود اما در کل رقابت خوبی انجام دادیم و خوشحالم که رکورد و مدال قابل قبولی کسب کردیم.

او افزود: رئیس فدراسیون و سرمربی تا همین چند ماه اخیر سعی کرد بهترین شرایط را برای ما فراهم کنند تا با قایق و پاروی به روز تمرین کنیم. متاسفانه حرف‌هایی که می‌زنیم همیشه تکراری است و هیچ اتفاق خاصی هم نمی‌افتد اما امیدوارم کمی نگاه به قایقرانان ویژه تر شود تا بتوانیم با خیال آسوده تری تمرین کنیم.  ما از لحاظ تجهیزات اصلا وضعیت خوبی نداریم و قایق‌هایی که خریدیم مدت زیادی نیست از گمرک درآمده اما خرید قدیم بوده؛ ما پیست 2 هزار متر نداریم  و دریاچه آزادی تنها دریاچه تمرینی ما در حال خشک شدن بود که امیدوارم فکر اساسی به حال این دریاچه داشته باشند.

دارنده مدال نقره روئینگ چهار نفره بانوان بازی‌های آسیایی در ادامه گفت: در بین کشورهای آسیایی ما اندازه کلوپ یکی از شهرهای چین، ژاپن، هنگ کنگ و حتی چین تایپه امکانات نداریم اما از سطح آسیا گذشتیم؛ چین هم فقط زمانی که قهرمان جهان و المپیک خود را بیاورد زورمان به آن ها نمی رسد. رشته ما رکوردی نیست یعنی قبل از مسابقه یک رکوردی داریم و نمی‌توانیم زمان رقابت کار خارق‌العاده و بزرگی انجام بدهیم. در حقیقت شاید رکوردهایمان به خاطر تغییر قایق و پارو بهتر شود و البته قابل پیش بینی است که  رکورد حتی قرار است چند ثانیه عوض شود. ما نسبت به سطح آسیا واقعا فوق‌العاده هستیم و باید از سرمربی تشکر کنم چون روئینگ هر سال یک قدم به سمت جلو برداشته است.

مهسا جاور در پایان صحبت‌های خود با اشاره به برنامه‌های خود گفت: حدود شش تا هفت ماه دیگر مسابقات کسب سهمیه المپیک را داریم که قطعا خیلی قوی تر و با هدف تر تمرین خواهیم کرد تا سهمیه را کسب کنیم. من در المپیک توکیو حضور نداشتم و به طور حتم تمام تلاشم را می‌کنم اول از همه سهمیه  المپیک پاریس را بدست بیاورم و پس از آن هدفم کسب یک نتیجه درخشان در مسابقات است.

دیدگاه تان را بنویسید