توضیحات مدیربرنامه فاطمه حمامی درباره پیراهن جنجالی رونالدو

طبق گفته مدیربرنامه فاطمه حمامی اعلام کرد باشگاه پرسپولیس از همان ابتدا قصد داشته لباس اصلی النصر را به این دختر هنرمند بازگرداند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از ورزش سه؛ روز پنجشنبه صحبت هایی به نقل از برادر فاطمه حمامی در رسانه‌ها منتشر شد که واکنش‌های تندی را به دنبال داشت. برادر فاطمه در این گفتگو اعلام کرده بود باشگاه پرسپولیس پیراهنی را که از طرف رونالدو به فاطمه اهدا شده بود، از او گرفته و کیت دوم النصر را به او داده است که این موضوع باعث دلخوری این دختر معلول هنرمند شده است.

حالا اما حسن قربان‌پور، مدیر برنامه فاطمه حمامی، به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: لباسی که فاطمه با آن با رونالدو عکس گرفته، کیت اول النصر بوده اما لباسی که به فاطمه داده‌اند، لباس دوم است. متاسفانه برخی از خبرگزاری‌ها شیطنت کردند. اصلا برادر فاطمه با کسی مصاحبه نکرده است؛ او یک بنا است که صبح تا شب سر کار است و هیچ خبرنگاری هم با او تماس نگرفته است اما برخی شیطنت کردند.

او با تاکید بر اینکه این مشکل با پیگیری طرفین حل خواهد شد، عنوان کرد: مشکل حل می‌شود و فقط یک ناهماهنگی ایجاد شده که قطعا در ساعات آینده حل می‌شود. الان قرار است یا به تهران برویم و پیراهن را بگیریم یا برایمان بفرستند.

قربان‌پور با اشاره به اینکه کیت دوم النصر نیز امضای رونالدو را دارد، گفت: کیتی که الان دست فاطمه است، امضا هم دارد. البته خود فاطمه می‌گوید رونالدو هر دو لباس را به من داد اما احتمالا باشگاه پرسپولیس این انتظار را دارد که لباس سرمه‌ای را بگیرد و لباس زرد را بدهد.

وی در پایان گفت: زمانی که خانواده فاطمه پس از ملاقات با رونالدو از تهران خارج شدند، آقای لشکری تماس گرفتند و گفتند برگردید و پیراهن اصلی را ببرید اما خانواده فاطمه سخت‌شان بوده و گفتند بعدا می‌آییم. اگر اشتباه نکنم رسانه‌های رقیب با توجه به حساسیت‌های رقابتی، برای اولین بار این خبر را منتشر کردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید