پیراهن اهدایی رونالدو به فاطمه حمامی چطور سر از باشگاه پرسپولیس درآورد؟!

باشگاه پرسپولیس در خصوص عدم اهدای لباس امضا شده رونالدو به فاطمه حمامی موضع گیری کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پس از انتشار خبری مبنی عدم اهدای پیراهن امضا شده توسط رونالدو به فاطمه حمامی و برداشته شدن آن توسط باشگاه پرسپولیس، این باشگاه در این خصوص موضع گیری کرد و اعلام کرد که این پیراهن را به خانم حمامی باز خواهد گرداند.

مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از اینکه مقدمات دیدار رونالدو با فاطمه حمامی فراهم شود با مسئولان النصر جلسه ای داشتند که دو دست لباس رونالدو از طرف تیم عربستانی به باشگاه پرسپولیس اهدا می شودزمانی که فاطمه حمامی به دیدار رونالدو رفت این بازیکن و باشگاه النصر کیتی برای اهدا همراه نداشتند و مسئولان پرسپولیس همان لباس اهدایی باشگاه النصر را برای امضا و هدیه به هنرمند معلول در اختیار رونالدو قرار دادند. بعد از اتمام این دیدار خانواده فاطمه حمامی کیت سورمه ای رنگ را همراه خود می برد و مسئولان پرسپولیس بعد از بازی متوجه می شوند که کیت زرد رنگ که امضای رونالدو روی آن حک شده و آن را تقدیم این هنرمند کرده جا مانده است.

در تماسی که مسئولان پرسپولیس با خانواده حمامی می گیرند این موضوع را اطلاع می دهند و امروز قرار است یکی از اعضای خانواده این بانوی هنرمند در باشگاه حاضر شود تا کیت زرد رنگ را تحویل بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید