جی پلاس

کشتی فرنگی قهرمانی جهان| شوک به ایران با شکست گرایی/ صعود سه ایرانی به نیمه نهایی

در روز نخست مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جهان 4 ملی پوش ایران به روی تشک رفتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از ساعت 12 در بلگراد آغاز شده که در روز نخست این مسابقات، شاگردان حسن رنگرز در 4 وزن نخست به روی تشک رفتند که در اوزان 55، 82 و 130 کیلوگرم، پویا دادمرز، علیرضا مهمدی و امین میرزازاده به نیمه نهایی رسیدند.

در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی مقابل رقیب خود شکست خورد و باید منتظر حضور او در فینال باشد تا در جدول شانس مجدد حاضر شود.

در ادامه نتایج کامل ملی پوشان ایران را بخوانید:

در وزن 55 کیلوگرم که 21 شرکت کننده دارد، پویا دادمرز پس از استراحت در دور اول، در دور دوم به مصاف سابولس لوسونس از صربستان رفت و در یک دقیقه با نتیجه 8 بر صفر پیروز شد. او در یک چهارم نهایی با بوراک اوزون از ترکیه کشتی گرفت و با پیروزی 3 بر صفر به نیمه نهایی رسید.

در وزن 77 کیلوگرم که با حضور 46 کشتی گیر برگزار می شود، محمدعلی گرایی در دور اول با آدلت تیولیوبایف از روسیه کشتی گرفت و با پیروزی 2 بر صفر به دور دوم رفت. گرایی در دور دوم با نائو کوزاکا از ژاپن رقابت کرد که با باخت 5 بر 5 نتوانست به دور بعد صعود کند.

در وزن 82 کیلوگرم که 25 نفر حضور دارند، علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم به مصاف کوواسویچ از صربستان رفت و با پیروزی 8 بر 0 راهی دور بعد شد. مهمدی در یک چهارم نهایی به مصاف فیلچاکوف از اوکراین رفت و با برتری 4 بر 1 به نیمه نهایی رسید.

در وزن 130 کیلوگرم که 31 شرکت کننده دارد، امین میرزازاده در دور نخست به مصاف ادوارد سوقومونیان از برزیل رفت و با نتیجه 9 بر 0 پیروز شد؛ او در دور دوم به مصاف ویشنویتسکی از اوکراین رفت  با پیروزی 2 بر 1 راهی یک چهارم نهایی شد. او در این مرحله با پیروزی 1 بر 1 مقابل فریدریکاس از لیتوانی به نیمه نهایی رسید.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید