جی پلاس؛

حواشی کامل دیدار پرسپولیس و النصر عربستان+عکس و ویدیو

حواشی کامل دیدار پرسپولیس و النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا را در این گزارش بخوانید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در ادامه هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی میزبان النصر عربستان بود که 2 بر صفر شکست خورد. حواشی کامل این مسابقه را در ادامه می خوانید: (به مرور تکمیل شد)

 

تفتیش بدنی و وسایل خبرنگاران در ورزشگاه آزادی+عکس

 

 

photo_2023-09-19_21-30-27

*عکاسان پشت دروازه پرسپولیس نشستند. بر خلاف همیشه که عکاسان پشت دروازه حریف ایران قرار می گیرند تا بتوانند صحنه گل احتمالی نماینده ایران را به قاب تصویر بکشند، حضور رونالدو باعث شده تا عکاسان پشت دروازه پرسپولیس قرار بگیرند!

رونالدو در ایران

*کاروان تیم فوتبال النصر حدود یک ساعت و ۳۰ دقیقه پیش از آغاز بازی وارد ورزشگاه آزادی شد و بازیکنان مستقیما راهی رختکن شدند. به محض ورود ستاره‌های النصر به ورزشگاه، عکاسان حاضر در محل، به سمت اتوبوس این تیم رفتند تا لحظه ورود رونالدو را ثبت کنند.

*در شرایطی که تمام ورودی ها ورزشگاه آزادی از ساعت ها پیش مسدود شده و نیروی انتظامی از نزدیک شدن هواداران به ورزشگاه جلوگیری می کند، همچنان صدها تن از هواداران پشت در ورزشگاه تجمع کرده اند.

 

*ورود النصری ها به ورزشگاه با هجوم عکاسان به راهروها همراه بود. تقریبا تمام عکاسان مستقر در ورزشگاه ناگهان به سمت راهروی پشت دروازه حرکت کردند تا از ورود رونالدو به ورزشگاه فریم داشته باشند!

ورزشگاه آزادی در فاصله حدود دو ساعت مانده تا شروع دیدار پرسپولیس و النصر

 

تست وار در ورزشگاه آزادی

اسکوربورد ورزشگاه جهت تست نتیجه VAR به کار گرفته شد. برای دقایقی نتایج نهایی بازبینی ویدئویی مورد آزمایش قرار گرفت. عبارات NO GOAL، OFFSIDE، NO PENALTY و ... به ترتیب روی اسکوربورد به نمایش در آمد.

اطراف هتل محل اقامت النصر؛ آماده حرکت به سمت آزادی

 حضور گسترده هواداران پرسپولیس در اطراف هتل محل اقامت تیم

photo_2023-09-19_14-24-59 پوستر AFC برای بازی پرسپولیس و النصر
photo_2023-09-19_13-41-42 طرح کانون هواداران پرسپولیس برای دیدار برابر النصر

 

photo_2023-09-19_13-06-11 پوستر رسانه مشهور GOAL برای بازی امروز پرسپولیس - النصر

دیدگاه تان را بنویسید