جی پلاس

طلسم مهدی رحمتی در هند باطل شد

سرمربی تیم فوتبال نساجی توانست اولین برد خود در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را جشن بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ پیروزی ارزشمند و مهم نساجی قائمشهر در زمین تیم بمبئی سیتی هند، علاوه بر این که ببرهای مازندران را در موقعیتی عالی در جدول گروه D مسابقات لیگ قهرمانان آسیا قرار داد، برای سیدمهدی رحمتی هم دستاورد بزرگی محسوب می شد چرا که او به لطف این پیروزی، یک طلسم منفی را در کارنامه کاری خود پاک کرد.

رحمتی پیش از نساجی، به همراه تیم شهرخودرو مشهد هم سابقه حضور در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا را در سال 2020 در کارنامه داشت و در شرایطی که در مرحله پلی آف آن رقابت ها، در قامت دروازه بان نقشی کلیدی در صعود این تیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان ایفا کرد و در دو بازی اول دور گروهی هم در جدال با الهلال و پاختاکور درون دروازه شهرخودرو ایستاد، اما وقفه در برگزاری مرحله گروهی به سبب اشاعه ویروس کرونا، باعث شد تا هنگام از سر گیری مجدد بازی ها، رحمتی در قامت سرمربی روی نیمکت شهرخودرو بنشیند. او البته توفیقی در آن مقطع به دست نیاورد و در سه دیداری که هدایت شهرخودرو را در مقابل تیم های شباب الاهلی امارات(دو مسابقه) و پاختاکور ازبکستان برعهده داشت، با شکست کار خود را به پایان رساند تا این مورد، آماری منفی در کارنامه کاری او به حساب بیاید.

رحمتی اما حالا با کسب اولین برد در اولین بازی فصل جدید رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با نساجی با یک تیر دو نشان زد. هم به اولین برد آسیایی خود در قامت سرمربی دست یافت و آن عملکرد منفی را به دست فراموشی سپرد و هم شانس تیم شگفتی ساز و تازه واردش را برای صعود به مرحله بعد این تورنمنت پرستاره و سخت زنده نگه داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید