جوکوویچ: این قهرمانی ها، رویای کودکی من است

نواک جوکوویچ بیست و چهارمین گرند اسلم خود را هم کسب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ نواک جوکوویچ پس از پیروزی بامداد دوشنبه برابر دانیل مدودف روسی و کسب عنوان قهرمانی گرنداسلم آمریکا 2023 گفت: نمی‌دانم از کجا شروع کنم، کسب 24 عنوان برای من بسیار مهم است، من رویای کودکی‌ام را زندگی می‌کنم. رقابت در بالاترین سطح در ورزشی که بعد از این همه ناملایمات، در دهه 90 رشد کردم، چیزهای زیادی به من داد. این تجربه بسیار گران و غیرقابل خریدن بود.

قهرمان گرنداسلم آمریکا افزود: در تمام این سال‌ها این استقامت و ایمان باورنکردنی بود. همسرم، فرزندانم و تیم من به همان اندازه که این جام مال من است، به آنها هم تعلق دارد. تاریخ‌سازی در این ورزش، فوق‌العاده و خاص به تمام معنا است. توصیف آن سخت است. وقتی 8 ساله بودم، رویای قهرمانی در ویمبلدون و تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان را داشتم. اهداف جدید ... هرگز فکر نمی‌کردم که اینجا باشم و درباره 24 تورنمنت گرند‌اسلم صحبت کنم. من نمی‌دانستم که این یک واقعیت خواهد بود اما در چند سال گذشته فکر می‌کردم فرصتی دارم، چرا از آن استفاده نکنم؟

نواک جوکوویچ همچنین خطاب به دانیل مدودف روسی گفت: بدون شک شما گرند‌اسلم‌های بیشتری را برنده خواهید شد. دانیل یک شخص واقعی است. من شادی‌ها و نظرات شما را دوست دارم.

 

دیدگاه تان را بنویسید