هاشمی: نباید مدال آوری مختص به چند رشته خاص باشد

دبیرکل کمیته ملی المپیک از لزوم مدال آوری در رشته های جدید گفت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی اسکیت گفت: سنجش و ملاک معتبری در دو سال اخیر نسبت به شرایط اسکیت خودمان و کشورهای منطقه، آسیا و اروپا نداشتیم. البته به صورت موردی اتفاقاتی افتاد ولی به صورت تیمی و انفرادی نتایجی را برای مقایسه نداریم.

وی افزود: مثل برخی رشته‌ها انتظار مدال زیاد و متفاوت از اسکیت نداریم ولی شروع خوبی است تا خودتان را نشان دهید و وزارت و کمیته و هیات اجرایی در کنار شماست. اتفاق خوبی است که در رشته‌های جدید مدال بگیریم و نباید مدال‌آوری مختص به چند رشته خاص باشد. ما همه امکانات را داریم یا می‌توانیم فراهم کنیم‌ و اگر ضعف‌ها بر طرف شود، استعدادها و پتانسیل‌های خوبی در فدراسیون‌ها داریم.

هاشمی تاکید کرد: حل مشکلات کار بسیار راحتی برای رئیس فدراسبون است. کسی که رئیس فدراسیون می‌شود باید بتواند تمام اقدامات را انجام دهد. می‌دانم هنرجو هم کارهای زیادی انجام داده و ما هم حمایت می کنیم. شما اگر مدال بیاورید اسپانسرها به سمت شما حرکت می‌کنند‌.

دبیرکل کمیته ملی المپیک تصریح کرد: شما با یک جمعیت خوب در دو ماده اعزام می‌شوید. بخشی از کمک‌ مالی قبلا پرداخت و بخشی امروز پرداخت می‌شود و فدراسیون‌ها 90 درصد بودجه خود را دریافت می‌کنند. 20 میلیون هم حقوق به ورزشکاران اعزامی پرداخت می‌شود. پاداش‌های پای سکو نیز در نظر گرفته شده است‌. اطلاع دارم که شهرداری و استان ها نیز پاداش‌هایی دارند.

وی خاطرنشان کرد: از نظر تجهیزات، کمکی امروز به فدراسیون پرداخت کردیم و می‌توانند تجهیزات را تامین کنند اگر کافی نبود می‌توانند از بودجه‌ای که دادیم استفاده کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید