تمرین تیم ملی فوتبال ایران

نظر وحید امیری درباره بازی ایران با بلغارستان و آنگولا

وحید امیری از برگزاری دو بازی دوستانه مقابل آنگولا و بلغارستان دفاع کرد و آن ها را حریف خوبی در راه آماده سازی تیم ملی دانست.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید امیری در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم ملی فوتبال درباره وضعیت اردوی تیم ملی اظهار کرد: بازیکنان دور هم جمع شدند و امیدوارم شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که دو بازی دوستانه خوب انجام دهیم و نتیجه بگیریم. هر چه به مسابقات نزدیک‌تر شویم، باید هماهنگ‌تر شویم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. در این چند روز انرژی خوبی در تیم ملی شکل گرفته تا بچه‌ها هماهنگ شوند.

او درباره تقابل با بلغارستان و آنگولا گفت: در این برهه از زمان نیاز است که بازی دوستانه قوی انجام دهیم. رقبای قبلی ما در فیفادی مقابل تیم‌های قدرتمند بازی می‌کنند و این نشان می‌دهد که حریفان خوبی داشته‌ایم. در این مسیر نباید بی‌انصافی کنیم. حریفان ما قابل احترام هستند و مهم این است که متحد باشیم تا به هماهنگی بیشتری برسیم. با اتحاد بیشتر به اتفاقات خوبی می‌رسیم.

هافبک تیم ملی درباره هدف این تیم در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد: ما متاسفانه در دو جام ملت‌های قبلی بدشانس بودیم و اشتباهات بچگانه‌ای داشتیم. تیم‌های آسیایی از چندین سال گذشته سرمایه گذاری‌های زیادی داشته‌اند اما اشتباهات باعث شکست و حذف ما شد. در این دوره بازیکنان باتجربه‌ای داریم و همه در حال تلاش هستند. قدرت اتحاد از امکانات بیشتر است و می‌تواند کارهای مهم‌تری را در تیم ملی شکل دهد. این اتحاد در تیم ملی وجود دارد و امیدوارم همه حمایت کنند تا اتفاقات خوبی رخ دهد.

دیدگاه تان را بنویسید