صعود قایقرانان ایران به فینال مسابقات قهرمانی جهان

تیم قایقرانی کانوی میکس ایران به فینال مسابقات قهرمانی جهان راه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در ادامه مسابقات آب های آرام و پاراکانو قهرمانی جهان در دویسبورگ آلمان ملی‌پوشان کشورمان در ماده‌های مختلف به آب زدند.

تیم کانوی دونفره ایران با ترکیب مائده شورگشتی و هیوا افضلی در گروه اول نیمه‌نهایی ۵۰۰ متر با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مولداوی، کانادا، لهستان، ویتنام، انگلیس و اکوادور رقابت کرد و با زمان ۱:۵۹.۷۳۴ دقیقه در رده چهارم قرار گرفت و به فینال B راه یافت. فینال B این ماده صبح شنبه ۴ شهریور برگزار می‌شود و بانوان کانوی ایران باید برای رتبه ۱۰ تا ۱۸ جهان با رقبا رو به رو شوند.

تیم کانوی میکس ایران با ترکیب عادل مجللی و هیوا افضلی در گروه اول مقدماتی با تیم‌های رومانی، اسپانیا، لهستان، اوکراین، کانادا و شیلی رقابت کرد و با زمان۱:۴۷.۹۸۶ در رده سوم قرار گرفت و مستقیماً به فینال صعود کرد. فینال این ماده بعدازظهر یکشنبه ۵ شهریور برگزار می‌شود.

شهلا بهروزی‌راد در گروه اول مقدماتی KL3 زنان با با ورزشکارانی از برزیل، هند، مجارستان، آلمان، انگلیس، ازبکستان، استرالیا و اسپانیا رقابت کرد و با زمان ۵۰.۷۴۶ ثانیه در رده ششم قرار گرفت و به نیمه‌نهایی راه یافت. دور نیمه‌نهایی این ماده عصر شنبه ۴ شهریور برگزار می‌شود.

عادل مجللی و کیا اسکندانی در گروه پنجم مقدماتی کانوی دونفره ۵۰۰ متر مردان در رقابت با ورزشکارانی ازبکستان، اوکراین، چک، کانادا، الجزایر و آنگولا رقابت کردند و با زمان ۱:۴۵.۸۸۰ دقیقه در رده چهارم قرار گرفتند و به نیمه‌نهایی راه یافتند. دور نیمه‌نهایی این ماده عصر شنبه ۴ شهریور برگزار می‌شود.

دیدگاه تان را بنویسید