بلیت فروشی بازی تراکتور-شارجه؛ ظرفیت خانم‌ها تکمیل شد!

با اعلام باشگاه تراکتور، ظرفیت درنظر گرفته شده برای حضور زنان در بازی تراکتور و شارجه تکمیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در شرایطی طی روزهای اخیر، هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی با انتشار اطلاعیه ای خبر از حضور گزینشی زنان در بازی تراکتور ایران و شارجه امارات در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه یادگارامام تبریز داد، حالا کانال رسمی باشگاه تراکتور از پر شدن ظرفیت اختصاص یافته به خانم ها در بلیت فروشی این بازی خبر می دهد.

بلیت فروشی بازی تیم های تراکتور و شارجه از صبح امروز در سایت ticket.tractor-club.com آغاز شده و اطلاعیه باشگاه تراکتور در خصوص پر شدن جایگاه خانم ها در این بازی به این شرح است: "باتوجه به تکمیل ظرفیت جایگاه در نظر گرفته شده برای بانوان در دیدار تراکتور مقابل الشارجه، از بانوان گرامی تقاضا می‌شود از مراجعه به سایت خرید بلیت و ورزشگاه اجتناب کنند."

این در حالی است که اساسا مشخص نیست چه تعداد بلیت برای خانم ها در نظر گرفته شده بود که حالا اینقدر سریع به اتمام رسیده است. بی تردید باشگاه تراکتور باید در این خصوص پاسخگو باشد که با توجه به بیانیه هیئت فوتبال استان، بنا دارد تعدادی از خانم ها را به شکل گزینشی وارد ورزشگاه کند یا خیر. در این صورت باید دید واکنش کنفدراسیون فوتبال آسیا به این قضیه به چه ترتیب است.

دیدگاه تان را بنویسید