عنایتی: دغدغه نکونام به حق است/از بازیکنان استقلال در تیم امید استفاده می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال و سرمربی تیم امید درباره حضور بازیکنان استقلال در فهرست تیم امید با یکدیگر گفت‌وگو کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس و به نقل از فارس؛ تیم استقلال در کنار تمام مشکلات ریز و درشتی که در نقل و انتقالات تابستانی تجربه کرد، اکنون با چالش اردوهای ملی مواجه است. اعزام تعدادی از بازیکنان این تیم به مسابقات مقدماتی المپیک و همچنین بازی‌های آسیایی هانگژو، دست جواد نکونام را برای برنامه‌های تیمی و تمرینی بسته تر می‌کند. در همین راستا روز گذشته رضا عنایتی در کمپ حجازی با سرمربی استقلال دیدار و گفت‌وگو کرد.

سرمربی تیم امید در مورد این جلسه گفت: به جمع بندی و تعامل خیلی خوبی رسیدیم. نکونام دغدغه‌هایی داشت به حق بودند. خداراشکر صحبت‌ها مثبت و رو به جلو بود.

عنایتی در مورد اینکه گفته می‌شود استقلالی‌ها معتقدند حضور سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری به عنوان سهمیه بزرگسال در اردوی تیم المپیک، سختی‌های کار آبی‌ها را بیشتر می‌کند، گفت: چند بازیکن از استقلال داریم که هم در بازی‌های مقدماتی المپیک و هم هانگژو باید به ما کمک کنند. به همین خاطر شرایط استقلال به هم می‌ریخت. دیروز طی جلسه‌ای که داشتیم در این مورد راهکاری پیدا کردیم. همه چیز خوب است و جای نگرانی وجود ندارد. از بازیکنان استقلال هم در بازی‌های مقدماتی و هم در هانگژو استفاده می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود ممکن است در زمان برگزاری بازی‌های آسیایی، مسابقات لیگ برتر تعطیل شوند، عنوان کرد: من از این موضوع اطلاع دقیقی ندارم ولی اگر این اتفاق بیفتد هم به تیم ما و هم به باشگاه ها کمک می‌کند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید